Jeugdvoetbal

Succesvolle najaarscompetitie JO17-1

Dit seizoen begon voor deze talentvolle groep met een bekercompetitie waarin zij ongeslagen bleven, met alleen 1 gelijkspel tegen Buitenboys uit Almere.
Alle andere wedstrijden werden gewonnen. Doordat Buitenboys de wedstrijden met een iets beter doelsaldo afsloten werd de JO17-1 tweede in de ranglijst, maar toch gedeeld eerste. Een hele goede prestatie.

Daarna begon de 2e fase, de competitie bestond uit:
-Volendam 0-1 winst
-DCG 4-1 winst
-BFC 1-3 winst
-CSW 3-2 winst
-Hertha 1-1 gelijk
-Monnickendam 3-0 verlies

Door deze resultaten werden wij wederom gedeeld eerste, maar toch 2e door doelsaldo.
1 wedstrijd verlies in het gehele eerste deel van het seizoen. Echt een prachtige prestatie.
Tijdens de competitie zijn wij zelfs met een spelersbus naar een uitwedstrijd vervoerd.
Dit werd mogelijk gemaakt door Shuttle2Amsterdam.nl (020-7542562).
Altijd leuk om met je eigen elftal gebruik van te maken.

Nu start de voorjaarscompetitie met als tegenstanders Assendelft, BVC Bloemendaal, Castricum, Haarlem Kennemerland, Odin 59, Overbos, RCH, Velsen RKVV, Vitesse 22, VSV en Zandvoort waartegen de competitie gaat starten op 27 Januari.
Wij als trainers zijn er van overtuigd dat het weer een succesvolle reeks gaat worden en de spelers Bram, Davey, Giel, Jari, Jehro, Jessey, Jim, Jurre, Justin, Kick, Michel, Quinten, Ryan, Thanasis en Wail nodigen iedereen uit om eens een thuiswedstijd te komen bekijken.

Iedereen een fijne en veilige jaarwisseling.
Richard en Mario