De vooruitblik 7  –  Het vervolg uitgesteld ?

Vooruitblik

Zondag 5 november was de regen de grote boosdoener voor onze eigen boys. De wedstrijd tegen VSV op het gras in Velserbroek werd uit het programma gehaald. Hetzelfde gebeurde met de wedstrijd tussen Limmen en RKEDO. We gaan er dus maar vanuit dat deze club ook nog op gras zijn wedstrijden speelt. De andere wedstrijden leverden toch wel enkele verrassingen op. Koedijk en WSV’30 verloren hun wedstrijden en hadden een slechte middag. RCZ moest opnieuw de punten aan de tegenstander laten en staat nog steeds met lege handen op plek 14. SSA SJO VV Egmond (wat een naam) ging door met winnen en staat nu met 16 punten uit 6 wedstrijden ruim op kop. Onze eigen tegenstander van het komende weekend, De Meteoor, verloor tegen de verwachting in van Krommenie.

De uitslagen van speelronde 6

De Meteoor – Sp. Krommenie 3-4

VSV – Zwanenburg  afgelast

RCZ – Alcmaria Victrix 0-1

Koedijk – Hercules Zaandam 2-3

Limmen – RKEDO afgelast

Alliance’22 – WSV’30 2-0

Bergen – SSA SJO VV Egmond 1-7

Competitieronde 7 heeft een aantal leuke wedstrijden in de planning. Natuurlijk blijft het vochtig en is er ook de komende dagen nog veel regen in de voorspellingen. Maar op zondag is het droog. Nu maar hopen dat er geen wedstrijden op echt gras bij zijn.  Zelf komen we in het veld tegen De Meteoor. Een Amsterdamse ploeg die we enkele jaren terug ook in de competitie zijn tegengekomen. Het was toen een moeilijk seizoen met uiteindelijk degradatie. Thuis werd er gewonnen van De Meteoor en uit leden we een nederlaag. We gaan het dus aanstaande zondag opnieuw beleven.

Het complete programma voor speelronde 7 is:

Hercules Zaandam – RCZ 1

Alcmaria Victrix – VSV 3

Zwanenburg – De Meteoor 1

Sp. Krommenie – SSA SJO VV Egmond 2

Alliance’22 – Bergen 1

WSV’30 – Limmen 3

RKEDO – Koedijk 1

Zwanenburg speelt door de afgelasting van afgelopen  weekend opnieuw een thuiswedstrijd. De tegenstander is De Meteoor. De wedstrijd  begint om 14.00 uur en de scheidsrechter is dhr. D Kortekaas

Het team van de week is deze middag de JO 12-5. We hopen dat dit team een leuke middag heeft en de score van de vorige deelnemers kan overtreffen.

Wij rekenen weer op veel supporters.

Tot ziens