Koedijk – Zwanenburg  –  Wat is het antwoord ?

Dit verslag kan heel kort zijn. Het is niet te begrijpen wat de reden is, maar het wil dit seizoen niet lukken of nog niet. Opnieuw kreeg Zwanenburg “de gifbeker” gepresenteerd en wanneer die leeg is, blijft de grote vraag? Vorig seizoen waren inzet, werklust en teamgeest de sterkhouders. Deze onderdelen zijn nu niet terug te vinden en dat maakt dat het helemaal niet loopt. Tegenslag blijft de ploeg achtervolgen en dat zorgde voor een 3-0 achterstand binnen 20 minuten. Koedijk wist eigenlijk niet wat het meemaakte en liep binnen het half uur nog uit naar 5-0.

Na de rust kwamen er nog enkele treffers bij en eindigde deze wedstrijd  uiteindelijk met een 8-0 nederlaag. Waar het aan ligt is dus de grote vraag en het antwoord moet snel gevonden worden. Vooralsnog wordt de technische staf er niet blij van en zal men een behoorlijk moedeloos gevoel krijgen van het vertoonde spel. De supporters weten ook niet wat ze voorgetoverd krijgen en worden er ook stil van. Meer is en kan er niet van gezegd worden en nu is er een weekje rust en dan volgt RCZ. Ook die ploeg heeft na 4 wedstrijden nog geen punt en dat is misschien nog iets waar Zwanenburg wat mee kan, maar daarna volgen VSV en De Meteoor.

Hoop doet leven!!!

Man of the Match:

Vandaag zijn de punten voor enkele sterkhouders. Jurrian te Hoonte speelde ondanks trieste familie omstandigheden. Robin Poelsma viel in de 2e helft in en probeerde nog wat gaten te dichten en de mensen aan de kant krijgen de resterende punten omdat iedereen  gewoon bleef staan of zitten en meedeelde in de malaise.

.1 (3 punten)   – Jurrian te Hoonte

.2 (2 punten)   – Robin Poelsma

.3 (1 punten)   – Technische staf en supporters

Score verloop   Koedijk-  Zwanenburg 8-0 (rust 5-0)