Jeugdvoetbal

Geslaagde Open Dag!

Afgelopen zaterdag 10 juni organiseerde vv Zwanenburg een open dag voor nieuwe leden t/m 12 jaar. Op het terrein van vv Zwanenburg kregen de nieuwe talenten onder begeleiding van gediplomeerde trainers een echte voetbaltraining.

De open dag was een groot succes!! Het was een geweldig mooie, maar ook hele warme dag! 🥵☀️🥵 Maar wat een feestje! Hello 29 verzorgde diverse luchtkussens, van pannaveld tot footvolley-veld!

En wie weet zijn er weer een aantal toekomstige Lieke’s of Frenkie’s gescout!?!

Als je nog vragen hebt kun je altijd contact opnemen met Amy de Jong (amy-dejong@hotmail.com). En nieuwe leden blijven natuurlijk altijd welkom! Dus heb je interesse? Doe een keer een training mee!

Zie hieronder wat beelden van de nieuwe talenten op de Open Dag.

@vvzwanenburg Tropisch warme Open Dag bij vv Zwanenburg. De kanjers van morgen! #vvzwanenburg #opendag #voetbal #haarlemmermeer ♬ origineel geluid – vv Zwanenburg