De vooruitblik 23 – De Voortzetting !

Vooruitblik

Na de galavoorstelling van afgelopen zondag van ons “Vlaggenschip”, gaat het nu weer verder. De heerlijke overwinning had en fijne nasmaak. De andere uitslagen van deze competitieronde waren deels verwacht en in een enkel geval in ons voordeel. Sporting Krommenie heeft het VSV lang lastig gemaakt, maar trok uiteindelijk toch aan het kortste eind. En dus is VSV ook nog steeds in de race voor de nacompetitieplekken. Hercules Zaandam liet wel een steekje vallen door de lastige uitwedstrijd bij WSV´30 af te sluiten met een gelijke stand. SVA Assendelft gaat gewoon door met winnen en ook Swift heeft de smaak goed te pakken en deed na de wedstrijd tegen Ankaraspor opnieuw goede zaken en scoorde er weer lustig op los tegen Nieuw West United. In 2 wedstrijden 17 x het net vinden is niet onaardig. TABA won ook zoals verwacht en dus was er eigenlijk heel weinig spectaculairs.

De volledige uitslagen van speelronde 21 zijn:

VSV – Sp. Krommenie 3-2

Zwanenburg – TOG 6-1

Nieuw West United – Swift 1-9

Ankaraspor – TABA 0-5

WSV’30 – Hercules Zaandam 2-2

Alliance’22 – SVA Assendelft 1-2

RCZ is vrij

Komend weekend is er een leuke wedstrijd tussen Sporting Krommenie en RCZ en ook de wedstrijd tussen SVA Assendelft en WSV´30 is een aardige streekderby. Waarschijnlijk krijgen Hercules Zaandam en TABA het makkelijk tegen Ankaraspor en Nieuw West en TOG zal een kluif krijgen aan VSV en waarschijnlijk weer de punten aan de tegenstander moeten laten.

Ten slotte is de laatste wedstrijd van het programma die tussen Swift en onze trots.

Vorig jaar was de uitwedstrijd tegen Swift volgens de supporters één van de beste wedstrijden van het seizoen van Zwanenburg. Zelf was de krabbelaar er toen ook niet bij wegens een tripje naar het Portugese Porto. Deze keer is het een reis met een missie en dus hoop ik op afstand met de zegen van de Paus dat ons resultaat weer goed is en we met de punten terug naar Zwanenburg zullen gaan.

Het complete programma voor speelronde 22 en de voorspellingen zijn:

Sporting Krommenie – RCZ 3

SVA Assendelft – WSV’30 1

Hercules Zaandam – Ankaraspor 1

TABA – Nieuw West United 1

TOG – VSV 2

Swift – Zwanenburg 2

Alliance’22 is vrij

De voorlaatste uitwedstrijd komt er aan en dat is dus een lastige wedstrijd. We gaan op bezoek bij Swift op het Olympiaplein in Amsterdam het adres is: Sportpark Olympiaplein, Olympiaplein 31A, 1077 CL Amsterdam.

De wedstrijd van aanstaande zondag begint om 14.00 uur en de scheidsrechter is dhr. Mutlu Seyhan of Seyhan Mutlu. Dat is niet helemaal duidelijk, maar er is een scheidsrechter en zoals het er nu naar uitziet gaat er gespeeld worden..

Een tip voor de toeschouwers;  Het is op zondag gratis parkeren, dus iedereen wordt verwacht!