De vooruitblik 22 – Hoe nu verder ?

Vooruitblik

Voorafgaand aan de wedstrijd van Zwanenburg  tegen Sporting Krommenie was er al gewaarschuwd voor de mogelijke problemen die ondervonden konden worden tijdens de ontmoeting van ons “dreamteam” tegen deze ploeg. Helaas is er waarschijnlijk weinig aandacht geschonken aan deze waarschuwing. Zwanenburg was niet scherp en had beslist niet de intentie om er vol voor te gaan. We hadden dus geen voordeel van het gelijke spel van VSV tegen RCZ, want we deden vrolijk mee in het gelijke spelen overzicht. Drie wedstrijden eindigden in een gelijkspel en verder was er de mysterieuze uitslag van Swift – Ankaraspor op diverse kanalen….. 8-10, maar laten we maar uitgaan van 8-1. Hercules Zaandam gaat overtuigend door voor plek 2 en wint opnieuw en dat doet onze komende tegenstander TOG ook.

De volledige uitslagen van speelronde 20 zijn:

Swift – Ankaraspor 8-1 ?????

TOG – Nieuw West United 2-0

Sp. Krommenie – Zwanenburg 1-1

VSV – RCZ 1-1

Hercules Zaandam – Alliance’22 6-1

TABA – WSV’30 0-0

SVA Assendelft is vrij

Voor aanstaande zondag staan er leuke ontmoetingen op het programma. We hopen dat Sporting Krommenie opnieuw de veerkracht en motivatie kan vinden om het VSV lastig te maken. Voor de andere ploegen in de top 5 is het programma in principe niet zo zwaar. Swift gaat naar Nieuw West United. Hercules Zaandam gaat op bezoek bij WSV’30 en SVA Assendelft ontmoet Alliance’22 in Haarlem. Dat moeten dus gewoon alle drie overwinningen worden voor Swift, Hercules Zaandam en SVA Assendelft… TABA gaat naar Ankaraspor en moet ook de punten mee kunnen nemen en zelf krijgen we TOG op bezoek. Ook deze uitwedstrijd was niet eenvoudig en laten we maar hopen dat onze mannen nu geen misstap meer begaan.  Het wordt dus afwachten hoe het nu verder gaat !

Het complete programma voor speelronde 21 en de voorspellingen zijn:

VSV – Sp. Krommenie 3

Zwanenburg – TOG 1

Nieuw West United – Swift 2

Ankaraspor – TABA 2

WSV’30 – Hercules Zaandam 2

Alliance’22 – SVA Assendelft 2

RCZ is vrij

We beginnen de reeks van de laatste 5 wedstrijden met een thuiswedstrijd tegen TOG. Daarna volgen nog uitwedstrijden tegen Swift en Hercules Zaandam en thuiswedstrijden tegen TABA en als laatste SVA Assendelft.

De wedstrijd van aanstaande zondag begint om 14.00 uur en de scheidsrechter is dhr.  D Kortekaas. Het team van de week is de JO11-2. We wensen dit team een leuke en mooie middag.

Voor de toeschouwers gaan we mooi weer bestellen en dus is iedereen welkom.