De vooruitblik 19 – Vooruit kijken

Vooruitblik

De vooruitblik 19 – Vooruit kijken

Ronde 17 van deze competitie leverde toch een aantal verrassingen op. Natuurlijk waren er zekere overwinningen voor VSV, SVA Assendelft en Hercules Zaandam. Maar Alliance’22, WSV’30 en onze eigen mannen lieten zich zand in de ogen te strooien.  Bij WSV’30 lijkt men het goede gevoel helemaal kwijt. Men zakt langzamerhand wat weg en komende weken zal men zich op moeten richten om niet in de gevarenzone te gaan belanden. Ook het resultaat van ons eigen team was nog niet helemaal volgens verwachting. Ook voor Zwanenburg geldt nu hetzelfde lot. Er moet in de komende weken weer geprobeerd worden om de juiste afstelling weer te “fine tunen” De kans op de degradatiezone is er natuurlijk niet, maar het is goed voor de moraal, als het weer gaat lopen.

De volledige uitslagen van speelronde 17 zijn:

Nieuw West United – Zwanenburg 1-1

Ankaraspor – VSV 2-10

WSV’30 – Sp. Krommenie 1-3

Alliance’22 – TOG 2-2

SVA Assendelft – TABA 7-2

RCZ – Hercules Zaandam 1-2

Swift is vrij

Het nieuwe programma van zondag 26 maart lijkt ook weer redelijk eenvoudig en makkelijk voorspelbaar. Nagenoeg alle thuisploegen houden de punten in eigen huis. De enige uitzondering is de wedstrijd tussen Hercules Zaandam tegen SVA Assendelft. Daar gaat de koploper gewoon de punten pakken en meenemen naar Assendelft. Maar of het allemaal zo eenvoudig is zal zondagavond blijken. Voor Zwanenburg is de tegenstander dus RCZ. De uitwedstrijd werd gewonnen, maar makkelijk ging het toen niet op een regenachtige middag.

Deze keer dus maar een lekker weertje en een leuke en makkelijke wedstrijd.

Het complete programma voor speelronde 18 en de voorspellingen zijn:

Swift – Alliance’22    1

TOG – WSV’30           1

Sp. Krommenie – Ankaraspor 1

VSV – Nieuw West United 1

Zwanenburg – RCZ 1

Hercules Zaandam – SVA Assendelft 2

TABA is vrij

Zondag de eerste wedstrijd van twee thuiswedstrijden achter elkaar. Deze week is RCZ de tegenstander en volgende week komt VSV op bezoek. De wedstrijd begint om 14.00 u. en de scheidsrechter is nog niet zichtbaar in het systeem. Het team van de week is de JO 10-5 en we wensen de spelers veel plezier en een fijne middag.

Voor de supporters is er weer plaats in de kantine of buiten in het “zonnetje”.