De vooruitblik 18 – de ontgoocheling

Vooruitblik

Na de uitglijder van afgelopen zondag is het even bijkomen. Of beter gezegd: na vallen komt opstaan. Dat laatste zal komende zondag weer moeten gebeuren. Verder achterop raken is niet leuk en fijn. De andere wedstrijden van competitieronde 16 gaven ons de mogelijkheid om Swift te naderen, daar zij zelf SVA Assendelft een punt afhandig wisten te maken. Maar helaas……….

Sporting Krommenie en Nieuw West wisten te winnen van een sterkere tegenstander. Het was dus duidelijk het weekend van de kleintjes die punten snoepten. Hercules Zaandam is op oorlogspad met 5-1 overwinning bij TABA en de wedstrijd van VSV was afgelast vanwege de slechte gesteldheid van het veld na de sneeuwbuien…….

De volledige uitslagen van speelronde 16 zijn:

Swift – SVA Assendelft 3-3

Sp. Krommenie – Alliance’22 1-0

VSV – WSV’30 afgelast

Zwanenburg – Ankaraspor 2-3

Nieuw West – RCZ 4-1

TABA – Hercules Zaandam 1-5

TOG is vrij

Het programma voor komend weekend heeft een paar leuke wedstrijden. Ten eerste de wedstrijd tussen WSV’30 en Sporting Krommenie. Bijna buren en dus een regioderby. Ook de wedstrijd tussen RCZ en Hercules Zaandam is een echte derby, want zij spelen op hetzelfde sportpark. Daarnaast zal Alliance’22 willen proberen om weer eens te winnen en TABA en Ankaraspor krijgen het zwaar tegen SVA Assendelft en VSV. Zelf gaan we naar Nieuw West United. Laten we hopen dat onze heren op scherp staan. Oorzaken en redenen van de blooper tegen de heren van Ankaraspor gaan we niet noemen, maar wees gewaarschuwd. Deze tegenstander heeft de laatste wedstrijd gewoon gewonnen tegen een sterker geachte tegenstander. Wordt afwachten!!!!

Het complete programma voor speelronde 17 en de voorspellingen zijn:

Nieuw West United – Zwanenburg 2

Ankaraspor – VSV 2

WSV’30 – Sp. Krommenie 1

Allaince’22 – TOG 1

SVA Assendelft – TABA 1

RCZ – Hercules Zaandam 2

Swift is vrij

Zwanenburg speelt aanstaande zondag bijna thuis. We gaan deze keer naar Nieuw West United in de Eendrachtpolder. Het adres is Sportpark de Eendracht, Bok de Korverweg 12, 1067 HR Amsterdam. De wedstrijd begint om 14.30 u. en de scheidsrechter is Neander Laros.

Iedereen kan op de fiets en er is weer plaats voor veel supporters…..tot zondag.