Terugkoppeling tevredenheidsonderzoek

Op ons tweejaarlijkse ledentevredenheidsonderzoek hebben we afgelopen maand 111 reacties mogen ontvangen. Daar zijn we erg blij mee! De terugkoppelingen geven een interessant beeld en bieden bovendien voldoende gespreksstof. Graag lichten we dan ook een aantal punten uit:

Als bestuur voelen wij ons, op basis van de resultaten, gesteund in het gekozen beleid met betrekking tot de verenigingsbijdrage, het inzetten van betaalde krachten en het gestarte onderzoek naar het verpachten van de kantine.

Jullie hebben ons laten weten dat wij over een prachtig onderhouden complex en een sfeervolle en gezellig kantine beschikken. Wij zijn dan ook iedereen enorm dankbaar die zich hier keihard voor inzet.

De zichtbaarheid en communicatie vanuit het bestuur is vooruit gegaan. Mede dankzij de goed gelezen nieuwsbrief. Echter, hier is nog wel ruimte voor verbetering. Dit signaal is aangekomen en direct opgepakt. Hopelijk zien jullie hier dan ook snel concrete verbetering in.

Tot slot ontvingen we meerdere reacties met betrekking tot het ontbreken van vragen over Kanjers van Morgen 2.0 en de JRA werden. Dit signaal pakken we ook op. De beloofde evaluatie hiervan is in volle gang en terugkoppeling volgt.

We willen iedereen die de tijd en moeite heeft genomen om de enquête in te vullen hartelijk danken. Hoewel wij hierboven maar een paar punten hebben uitgelicht, biedt het totaalresultaat ons weer houvast en voldoende suggesties om VV Zwanenburg door te ontwikkelen. Jullie mening is daarvoor essentieel, want Samen zijn wij VV Zwanenburg!