Nieuwe sponsormanager

Vv Zwanenburg heeft een nieuwe sponsormanager! Dave de Bruin is deze maand begonnen en neemt de taken van Paul Rijkse over.

Dave is geen onbekende binnen de club. Als trainer en als teammanager is hij al sinds een aantal jaar op de club te vinden. In het dagelijks leven is Dave directeur van de De Bruin Groep te Vijfhuizen. Hij sponsort al enkele jaren de club met een reclamebord namens De Bruin Verkeersregelaars.

Zodra er springkussens of stormbanen nodig zijn op de club voor onze jeugd, wordt dat door Dave geregeld via Hello29.

Het bestuur van vv Zwanenburg is zeer blij met de komst van Dave. Met zijn enthousiasme en ervaring zijn wij ervan overtuigd dat Dave mooie resultaten voor ons als club gaat realiseren. Mocht je contact willen hebben over de mogelijkheden van sponsoring? Dan kun je contact opnemen met Dave. Hij zal dan zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Het bestuur van vv Zwanenburg