De vooruitblik 16 – Carnaval of wintersport.

Een vreemde periode is het wel. Na de vrije zondag i.v.m. het stoppen van Schoten, waren er weer twee vrije zondagen. We konden carnaval vieren en op wintersport. De uitslagen van de wedstrijden van 12 februari zijn we al bijna vergeten. Nu waren er ook geen echte verrassende uitslagen. Misschien valt de overwinning van Ankaraspor enigszins uit de toon. Zelf konden we eindelijk Alliance’22 weer eens de punten afsnoepen.

Op 19 februari was er nog een inhaalwedstrijd tussen TABA en Sp. Krommenie die in een gelijkspel eindigde.

.

De volledige uitslagen van speelronde 14 zijn:

Swift – TABA 3-1

TOG – Hercules Zaandam 0-6

Sp. Krommenie – SV Assendelft 1-2

Zwanenburg – Alliance’22 3-2

Nieuw West – WSV’30 1-2

Ankaraspor – RCZ 3-2

VSV is vrij

Inhaalwedstrijd TABA – Sp. Krommenie 3-3

Nu gaan we weer achterelkaar door tot 29 mei en is er alleen op 7 mei nog een inhaalweekend. Komend weekend zijn er weer enkele leuke wedstrijden. Alliance’22 kan het VSV lastig maken en Hercules Zaandam zal vast en zeker proberen geen punten meer te verliezen en gaat het Swift zeker lastig maken. Mogelijk gaat Ankaraspor nu door met winnen en dat doet SVA Assendelft zeker. RCZ en TABA gaan elkaar waarschijnlijk in evenwicht houden en dan mogen we zelf naar WSV’30 in Wormer. Thuis speelden we gelijk tegen deze ploeg. Het zal dus niet makkelijk worden, maar na de rustperiode moet het lukken om de draad weer op te pakken.

Het complete programma voor speelronde 15 en de voorspellingen zijn:

Ankaraspor – Nieuw West 1

WSV’30 – Zwanenburg 2

Alliance’22 – VSV 2

SVA Assendelft – TOG 1

Hercules Zaandam – Swift 1

RCZ – TABA 3

Sp. Krommenie is vrij

Zwanenburg speelt aanstaande zondag uit tegen WSV’30 in Wormer. De wedstrijd begint om 14.00 u. en de scheidsrechter is dhr. P. Snoek. De wedstrijd wordt gespeeld op sportpark WSV’30, De Middenlijn 1, 1531 LZ Wormer.

Een verre reis deze keer, maar we hopen toch op veel supporters…..tot zondag.