De vooruitblik 13 – Het vervolg….bijblijven.

Vooruitblik

De wens om naar huis te gaan met een goed resultaat ging afgelopen zondag in mist op.

Onze team ging met een 3-2 nederlaag terug naar huis. Misschien niet helemaal terecht, maar SV Assendelft ging ergens voor. Mogelijk was het qua voetbal niet altijd wonderschoon, maar op strijdlust en energie trokken ze de wedstrijd over de streep. Nu is de strijdlust en energie ook dit jaar bij onze mannen het sterke punt, maar Assendelft was ons deze keer de baas.

De concurrentie liet helaas geen punten liggen en zo staan we nu op plek 5. Swift won van TOG en Hercules Zaandam was VSV de baas. Deze uitslag is wel  enigszins verrassend, maar het zegt ook wat over de kracht van het team uit Zaandam.

Opvallend was de afgelasting van TABA tegen Sp. Krommenie. Een nat veld kan het niet zijn, want ook TABA had kunstgras. Mogelijk had het te maken met de inwerktijd van de nieuwe trainer.

De volledige uitslagen van speelronde 12 zijn:

Swift – TOG  3-0

Alliance’22 – Ankaraspor 7-1

SV Assendelft – Zwanenburg 3-2

Hercules Zaandam – VSV  3-2

TABA – Sp. Krommenie  afgelast

RCZ – WSV’30 0-2

Nieuw West Vrij

Komende competitieronde zijn er een aantal makkelijke wedstrijden die vooraf al goed te voorspellen zijn. Een leuke ontmoeting is de wedstrijd tussen de middenmoters WSV’30 en Alliance’22. Zelf krijgen we dus een hele lastige middag. En de titel boven dit stukje kan dus alle kanten op. Is het een vraag of geven we echt een signaal af en plaatsen wij nu een “sterke stoot”

Veel valt er niet over te zeggen. De vraag is of de gekwetste spelers van de vorige wedstrijd op tijd zijn hersteld en of iedereen er is.

We gaan het afwachten.

Het complete programma voor speelronde 13 en de voorspellingen zijn:

TOG – RCZ 3

Sp. Krommenie – Swift 2

VSV – TABA 1

Zwanenburg – Hercules Zaandam 1

Nieuw West – SV Assendelft 2

WSV’30 – Alliance’22 3

Ankaraspor is vrij

Zwanenburg speelt aanstaande zondag 29 januari op eigen veld opnieuw tegen een concurrent. De tegenstander is deze keer Hercules Zaandam.

De wedstrijd begint om 14.00 u. en de scheidsrechter is dhr. J Appel.

Daar de weersverwachting een beetje voorjaar lijkt te brengen is er ruimte voor veel toeschouwers.