Barpersoneel Nieuws

Verdien een extra zakcentje!

In Nederland is er landelijk een personeelsgebrek. Wij merken dat, ondanks alle inspanningen, het ook bij VV Zwanenburg een uitdaging is om de barbezetting voor de zondagochtend en -middag in te vullen. We willen natuurlijk graag open blijven op zondag, zodat iedereen lekker een drankje en een hapje kan nuttigen in onze kantine. Daarom zijn we per direct op zoek naar mensen die tegen een leuke vergoeding op regelmatige basis achter de bar willen staan voor een dagdeel.

Een mooie kans om iets extra te verdienen in deze dure tijd! De minimum leeftijd is 16 jaar en je hoeft geen lid te zijn van de club. Ook vaders, moeders, opa’s, oma’s, broers, zussen of andere bekenden mogen natuurlijk reageren. De ochtenddienst is van 9-13u en de middagdienst is van 13-18.30u.

Iets voor jou? Stuur dan een appje naar Nathasja of een mailtje naar vrijwilligers@vvzwanenburg.nl