De Vooruitblik 3 …..Afwachten

Vooruitblik

Na de 2e speelronde zijn er nog drie ploegen die een 100 % score hebben. Hercules Zaandam, WSV’33 en Alliance’22. Daarna volgen er ploegen met 4 en 3 punten en ook met 2 en 1 punt. Ook zijn er nog 4 teams zonder punten. Zelf hebben we 3 punten en zitten we er een beetje middenin. Is er nu al veel te zeggen over de krachtsverhoudingen ? Dat is waarschijnlijk voorbarig, want clubs als VSV en Swift acht ik zeer zeker in staat om bovenin mee te doen.

Het blijft dus “koffiedik kijken” en nog maar even afwachten.

De uitslagen van speelronde 2

WSV’30 – Nieuw West 3-1

Alliance’22 – Zwanenburg 1-0

Schoten – VSV 1-6

SV Assendelft – Sp. Krommenie 2–1

Hercules Zaandam – TOG 3-1

TABA – Swift 2-2

RCZ – Ankaraspor 4-2

Het programma voor zondag 9 oktober is leuk. Swift ontvangt Hercules Zaandam. Een ploeg met 6 punten. De andere ploeg met 6 punten, Alliance’22 mag naar VSV. Daar kan de ploeg echt laten zien wat er mogelijk is. De andere 6 punten ploeg mag tegen Zwanenburg aantreden en we kunnen wederom “aan de bak”.

Was de wedstrijd van vorige week al lastig, deze wedstrijd is dat zeer zeker ook. WSV’33 heeft  “de wind in de zeilen” en bij mij staat deze ploeg bekend als een team wat van stevig voetbal houdt. Misschien vergelijkbaar met een ploeg als Purmerend vorig jaar.

Het wordt dus een lastige middag en waar ik normaal best wel optimistisch ben, acht ik ons nu niet in staat om punten te vergaren.

Het is niet anders. De andere wedstrijden kunnen ook informatie geven en dat is dan voor de volgende weken weer interessant, want dan gaan we het opnemen tegen Ankaraspor en daarna tegen Nieuw West.

Het gaat dus op verschillende punten ook nu weer afwachten worden.

Het complete programma voor speelronde 2 en de voorspellingen zijn:

Swift – Hercules Zaandam 3

TOG – SV Assendelft 2

Sp. Krommenie – Schoten 1

VSV – Alliance’22 1

Zwanenburg – WSV’33 2

Nieuw West – Ankaraspor 3

TABA -RCZ 3

Zwanenburg speelt zondag 9 oktober dus thuis om 14.00 op ons eigen sportpark.

De scheidsrechter is deze middag; dhr. H.L. Wienholds

Het team van de week is de JO 9-4 en wensen de uitverkorenen een leuke en fijn middag.

Tot zondag.