Pupil van de week wordt team van de week

Het team van de week wordt mede mogelijk gemaakt door:

Bij een nieuw seizoen horen ook veranderingen. De afgelopen jaren hebben we bij de wedstrijden van het eerste elftal steeds een pupil van de week gehad. Dit gaat veranderen. In plaats van één pupil wordt het een heel team. We gaan starten met “Team van de week”

Hoe gaat dat in zijn werk:

• Het team van de week wordt samen met een begeleider van het team om 12.30 uur bij VV Zwanenburg verwacht.
  • Daar krijgt het team een patatje en een AAtje. Daarna kan het team de warming up van het eerste elftal bekijken.
  • Twee spelers van het team worden vooraf uitgekozen door de trainer om de aftrap te mogen doen bij de wedstrijd van het eerste elftal.
  • In de rust van de wedstrijd gaat het team “Latje trappen”. Elk team krijgt 30 pogingen om zo vaak mogelijk de bal op de lat te trappen. Elk bal op een lat is één punt wordt. De laatste bal de geschoten gaat worden is vijf punten waard! Natuurlijk wordt er ook een teamfoto gemaakt.
  • De score wordt bijgehouden en het beste team aan het einde van het seizoen wordt in het zonnetje gezet.
  • Na het spel is een ieder vrij om naar huis te gaan of om de wedstrijd af te kijken. Belangrijk is dat er bij het team een begeleider aanwezig is die de zorg van het team op zich neemt die dag.
  • Ongeveer twee weken van te voren wordt er een mail naar de begeleider van het elftal gestuurd met de uitnodiging voor het team. Wij wensen de teams veel plezier!
  • Danielle Zaal zal de teams welkom heten en de score in de rust bijhouden.