Keeperstraining jeugd 22/23

Ook dit seizoen is er weer keeperstraining voor de keepers van VV Zwanenburg. In vergelijking tot het afgelopen seizoen zullen er een enkele wijzigingen zijn:

• We starten op maandag 5 september voor alle jeugd (dus ook voor de oudste jeugd). De week erna zullen we de keepers gaan verdelen over de maandag en dinsdag.
  • De keeperstraining zal verdeeld worden over de maandag en dinsdag.
  • Op maandag traint de jeugd t/m JO12. De training is van 19.00 tot 20.00 uur op het eerste veld.
  • Op de dinsdag traint de jeugd vanaf JO13 t/m O23. De training is van 19.10 t/m 20.10 uur op het eerste veld.
  • De trainers zullen de eerste week dus kijken wie mee kan met welk niveau.
  • Jan Prevoo is gestopt met het geven van keeperstraining voor de jeugd. Hij gaat zich intensiever bezig houden met de selectiekeepers op de zondag.
  • Evert, Ronald en Angelique zullen na jaren trouwe hulp een stapje terug doen. Ze zullen misschien als invaller nog wel eens te zien zijn. We willen ze in ieder geval bedanken voor de inzet van de afgelopen jaren.
  • De trainingen zullen op de maandag gegeven worden door: Jeroen, Ryan en Kevin (deze mannen hebben de afgelopen seizoenen al training gegeven). Nieuw zijn Adrie, Dusty en Thanasis. Adrie is nieuw bij onze club en heeft jaren lang training gegeven bij verschillende teams van Buitenveldert. Hij wil graag wat doen voor onze club en komt het team versterken. Dusty en Thanasis zijn zelf jeugdkeepers bij onze club en willen graag de jongste jeugd gaan trainen. Zij zullen begeleidt worden door Jeroen en Ryan.
  • Op de dinsdag zal er training gegeven worden door Ryan en René. René is een bekende bij de club. Hij heeft al meerdere jaren de keeperstraining gegeven en zal daarnaast ook de algehele coördinatie op zich nemen.
  • Mocht u vragen hebben, dan kunt u terecht bij René(0614846400)
  • Tevens is er een app voor ouders waarin wij snel en makkelijk kunnen communiceren indien dit nodig is. Mocht u hier als ouder niet in zitten, dan kunt u contact opnemen met René.

Tot 5 september op het veld!

Keeperstrainers VV Zwanenburg