Indeling A – categorie senioren beker en competitie

Deze maand zullen de trainingen voor de meeste teams weer beginnen en er zal wat geoefend worden. In het eerste weekend van september gaan dan de serieuzere wedstrijden beginnen. Er wordt dan 3 weekenden achter elkaar voor de beker gespeeld waarna in het laatste weekend van september de competitie gaat beginnen.

Onze kersverse Zaterdag 1 treft voor de beker St. Adelbert 1, de Kennemers 1 en Wijk aan Zee 1. Speeldagen 3 (thuis tegen de club uit Egmond), 10 en 17 september.

Zondag 1 heeft tot nu toe maar twee clubs in de poule t.w. Con Zelo 1 en VVW 1. Op 4 september is het 1e vrij maar speelt dan wel op 11 (thuis) en 18 (uit) september.

De Zondag 2 heeft wel een volledige poule en speelt dus op 4, 11 en 18 september tegen De Rijp 2, vv Bergen 2 en Spaarnwoude 2.

Onze dames hebben hetzelfde speelschema als het 2e en treffen SVD Krommerijnstreek 1, AFC 1 en SDZ 1.

Zaterdag 24 en zondag 25 september begint dan de competitie. Onze Vrouwen 1 speelt 24 wedstrijden en moeten het opnemen tegen: ADO’20 2, Uitgeest 1, HBC 1, KSV 1, LSVV, SDZ 1, Schagen 1, VIOS-W 1, Velsen 2, Volendam 1, WSV ’30 1 en Winkel 1.

Stonden er vorig seizoen nog 26 wedstrijden gepland voor de Zondag 2, het komend seizoen blijft het beperkt tot 22 wedstrijden tegen: AGB 2, Arsenal 3, DIOS 2, Hillegom 3, IVV 2, Kampong 3, SDZ 2, Sporting ’70 2, Sp. Martinus 2, Swift 2, VSV 2.

Onze zondag 1 moet er wel aan geloven en gaat 26 speelronden voor de competitie tegemoet tegen de volgende tegenstanders: Alliance 1, Ankaraspor 1, Hercules Zaandam 1, Nw – West United 1, RCZ 1, SVA 1, Schoten 1, Sp. Krommenie 1, Swift 1, TABA 1, TOG 1, VSV 1 en WSV ’30 1.

Ook de Zaterdag 1 kent 13 tegenstanders en gaat derhalve ook een lang seizoen tegemoet. Daarin komen Bert Loogman en zijn mannen de volgende, al dan niet bekende clubs tegen: Bernardus 1, Bodegraven 1, Football Factory 1, Kamerik 1, MMO 1, Rijnstreek 1, SV Utrecht United 1, Sportief 1, Sp. Martinus 1, THB 1, Terrasvogels 1, UNO 1, Vogelenzang 1.

Er zitten zo hier en daar onbekende clubs bij. Zo van “nooit van gehoord”. Maar dat zullen die clubs ook wel zeggen als die vv Zwanenburg voorbij zien komen. Vooral onze Dames en de Zaterdag 1 hebben bij sommige uitwedstrijden een aardig ritje voor de boeg. Maar ja, zo kom je nog eens ergens.

Arie Keuning