Laatste weken seizoen 2021/22

Beste leden, we zijn inmiddels echt aan de laatste weken van het huidige seizoen 2021/22 begonnen. Hier even een aantal zaken die aandacht verdienen:

De uiterste opzeg datum is Dinsdag 31 mei, dit kan via opzeggen@vvzwanenburg.nl. Dit geldt voor zowel veld-, als voor zaalvoetbal.

En ook zal je eventuele overschrijving naar onze vereniging of naar een andere vereniging uiterlijk voor Woensdag 15 juni geregistreerd moeten zijn bij de KNVB.

Voor alle huidige trainers en teammanagers:, hier volgen nog een aantal belangrijke datums:

• Inleveren kledingtas jeugd teams: Woensdag 15 juni (18.00-19.30) en Dinsdag 21 juni (19.00-20.30), zoals ook al eerder gecommuniceerd door Kleding Commissie.
  • Laatste Trainingsdag: Vrijdag 17 Juni.
    • Wil je na die tijd nog gebruik maken van de velden, doe dit dan op kunstgras, de gras velden zullen eerdaags weer door gemeente onder handen genomen worden.
  • Inleveren materiaal, kleding, tags: Doe dit gaarne in overleg met je TDT en/of via de HJO.

Vanuit de TC zijn we inmiddels hard bezig met de voorbereidingen voor aankomend seizoen 2022/23. Voor de zomervakantie zullen we de VOORLOPIGE indeling op de website vermelden.

Tevens zullen we het VOORLOPIGE trainingsschema op de website plaatsen. Nogmaals, net als elk seizoen, dit is onder voorbehoud, en er kunnen nog steeds zaken veranderen.

We doen vanzelfsprekend onze uiterste best dit zo goed mogelijk te doen.

Hartelijk dank voor het respecteren van bovenstaande datums.

Met vriendelijke groeten,

De TC.