Kanjers van Morgen 2.0

Beste leden,

De formele stap voor het jeugdplan Kanjers van Morgen 2.0 is inmiddels ook gemaakt.

Deze week hebben we een overeenkomst met de Justin Ruiter Acadamy getekend waarmee we een periode van 3 seizoenen aan elkaar verbonden zijn, met een optie om aan het einde van elk seizoen de overeenkomst te beëindigen.

Momenteel wordt er vanuit de TC samen met JRA de laatste voorbereiding gedaan om aankomend seizoen 2022/23 op een mooie manier aan dit nieuwe hoofdstuk voor VVZ te beginnen.

Het technische kader binnen de TC dat hier mee bezig is onze HJO Jordy van der Star met de Train-de-Trainers Jordy Vierbergen en Mitch Snijders.

Maar ook de onlangs in de TC toegevoegde Amy de Jong zet haar beste beentje voor om te zorgen dat onze meiden en meiden teams goed vertegenwoordigt zijn in deze gesprekken.

Dit technische jeugd kader zal de interne voetbalschool JRA gaan aansturen, ondersteunen, monitoren en evalueren, met als voornaamste doel onze visie en ambitie van de vereniging en van de jeugdopleiding te borgen in de aangeboden trainingsstof.

Immers, ontwikkelen in combinatie met plezier staat centraal, en alle jeugdleden zullen op hun nivo alle mogelijkheden geboden moeten worden om dat te bereiken.

Wij kijken met veel plezier uit naar aankomend seizoen, maar laten we niet vergeten dat er voor een aantal teams nog veel op het spel staat aan het einde van dit seizoen.

Wij wensen iedereen heel veel plezier en sportiviteit deze laatste fase van seizoen 2021/22.

Samen zijn wij VVZwanenburg!