De Vooruitblik 17 – Volgende wedstrijd.

Vooruitblik

De wedstrijd tegen Spaarnwoude bracht ons een mooie overwinning en daarnaast de duidelijkheid dat Zwanenburg wel zeker is van een volgend verblijf in de 3e klasse.

Daar onze directe concurrenten verloren of door interne problemen de draad helemaal kwijt zijn, moet en kan er weinig meer fout gaan. Ook de vorm van de ploeg was in de wedstrijd tegen Spaarnwoude goed en dat geeft vertrouwen voor het laatste deel van de competitie.

Dat de wedstrijden niet moeilijk te voorspellen waren, blijkt uit de 100% score. Alle wedstrijden goed voorspeld en dus geen surprises.

Alle uitslagen waren:

Alliance’22 – Sp. Martinus 0-3

Ilpendam – VSV  1-4

Purmerend – Swift 3-0

RCH – Nieuw West 1-3

ZSGO/WMS – Aalsmeer 8-0

Zwanenburg – Spaarnwoude 5-0

Voor de nieuwe ronde staat er een heuse topwedstrijd op het programma. Sp. Martinus neemt het op tegen VSV op eigen terrein en bij winst van Martinus is VSV eigenlijk wel uitgeschakeld voor de titel. ZSGOWMS is vrij dit weekend en dus komt Martinus dan op een gelijk aantal wedstrijden en heeft het bij winst 4 punten voorsprong op ZSGOWMS.

Daarnaast zijn er meer leuke wedstrijden.

Onze focus ligt natuurlijk op de eigen wedstrijd thuis tegen Purmerend. Dat is geen makkelijke tegenstander en het zal afhangen van de vorm van de dag. Maar we hebben nog wat recht te zetten na de onfortuinlijke nederlaag in Purmerend.

We gaan het zien.

Het complete programma voor speelronde 18 en de voorspellingen zijn:

Swift – RCH 1

Aalsmeer – Ilpendam 2

RKDES – Alliance 2

Spaarnwoude – Nieuw West 1

Sp. Martinus – VSV 1

Zwanenburg – Purmerend 1

Zwanenburg speelt aanstaande zondag 24 april weer thuis tegen Purmerend.

De wedstrijd vindt plaats op ons sportpark aan de Populierenlaan en begint om 14.00 uur.

De pupil van de week is Daan den Blanken. De scheidsrechter van deze wedstrijd is dhr. M. Brouwer.

Laten we hopen op fijne sportieve middag met veel supporters. Tot ziens.

NB:

Het verslag van deze wedstrijd volgt pas in de loop van de volgende week.