Leden vv Zwanenburg stemmen voor vernieuwde jeugdopleiding

Tijdens de extra Algemene Ledenvergadering van 11 april heeft een overgrote meerderheid van onze leden voor de nieuwe opzet van onze jeugdopleiding ‘Kanjers van Morgen 2.0’ gestemd. We waren zeer blij met de zeer hoge opkomst. Tijdens deze extra ledenvergadering hebben wij onze plannen gepresenteerd aan onze leden. Met ingang van volgend seizoen zullen de trainingen voor al onze jeugdteams worden verzorgd door trainers van vv Zwanenburg samen met de trainers van de Justin Ruijter Academy (JRA). Wij kiezen bewust voor een mix van eigen trainers en trainers van de JRA om zo onze eigen identiteit te bewaken. De trainingen waarbij de ontwikkeling van het kind, het plezier, de aandacht voor het kind en de kwaliteit voorop zullen staan.

Wij zijn ervan overtuigd dat dit een zeer belangrijke stap voorwaarts is voor onze vereniging. Vanuit vv Zwanenburg vinden wij het belangrijk dat ieder kind op zijn of haar niveau kan voetballen en zich kan ontwikkelen. Dit is ook de basis van ons Jeugdbeleidsplan en dat is ook waar vv Zwanenburg voor wil staan. Samen zijn wij VV Zwanenburg.

Binnenkort zullen wij je door middel van onze nieuwsbrief volledig informeren wat het concreet in de praktijk gaat betekenen voor de kinderen en voor de ouders.

Het bestuur van vv Zwanenburg