De vooruitblik 15 – Naar Amsterdam.

Vooruitblik

De vorige zondag was voor de mannen van Zwanenburg 1 en 2 geen fijne zondag.

Beide teams moesten de punten aan de bezoekers geven en beide keren was het Sporting Martinus. De nederlaag van Zwanenburg 1 was min of meer ingecalculeerd, maar dat ook het tweede de punten aan de tegenstander moest geven was toch wel een tegenvaller.

Of de afsluitende middag met muziek voor iedereen even leuk was, weet ik niet.

Voor de senioren is deze activiteit in ieder niet aantrekkelijk.

De uitslagen van de andere wedstrijden waren ook niet echt een verrassing, want alle voorspellingen waren juist. Alleen de wedstrijd van Ilpendam tegen Nieuw West was afgelast.

De reden is niet bekend, maar het zou zomaar corona of griep geweest kunnen zijn.

Alle uitslagen waren:

Alliance’22 – Swift  1-3

Ilpendam – Nieuw West afg.

Purmerend – ZSGOWMS 0-2

RCH – VSV 0-11

RKDES – Aalsmeer2-0

Zwanenburg – Sp Martinus 0-5

Komende zondag speelronde 17 en wederom voor ons eigen team een lastige middag.

We gaan de return krijgen van de wedstrijd tegen Swift en ook deze ploeg was in Zwanenburg te sterk voor ons en behaalde een 3-0 overwinning op 17 oktober.

De andere wedstrijden van deze zondag zorgen waarschijnlijk ook voor weinig spektakel.

Misschien is de wedstrijd van ZSGOWMS tegen RKDES nog de meest aantrekkelijke, maar het zou zomaar ook een simpele overwinning kunnen worden voor de Amsterdammers.

Kortom het kan alle kanten op.

Het complete programma voor speelronde 17 en de voorspellingen zijn:

Swift – Zwanenburg 1

Nieuw West – Alliance’22 3

Spaarnwoude – RCH 1

Sp. Martinus – Ilpendam 1

VSV – Purmerend 1

ZSGOWMS – RKDES 1

Zwanenburg speelt aanstaande zondag 10 april dus uit in Amsterdam tegen Swift. De wedstrijd vindt plaats op sportpark Olympiaplein op het Olympiaplein 31 A, 1077 CL in Amsterdam.

De wedstrijd begint om 14.00 uur en staat onder leiding van scheidsrechter H. Sio.

Uiteraard is de plaats van handeling waarschijnlijk niet zo makkelijk te bereiken. We hopen toch op een aantal supporters. Tot zondagmiddag.