Uitnodiging VV Zwanenburg
AZ – sc Heerenveen | 23-04-2022 18:45u

Op 23-04-2022 18:45u speelt AZ de thuiswedstrijd AZ – sc Heerenveen in de Eredivisie.

AZ nodigt alle leden van VV Zwanenburg uit om deze wedstrijd te bezoeken voor slechts € 10 per kaart. Ook ouders, trainers, vrijwilligers etc. zijn van harte uitgenodigd!

Bestellen
Bestellen kan via deze link:

Er is een beperkt aantal actiekaarten beschikbaar, bestel snel want op = op.

Wil je als team/familie/vriendjes bij elkaar zitten, zorg dan dat je de kaarten in één bestelling plaatst. De hele vereniging wordt bij elkaar ingedeeld, na afloop van de actie wijst AZ de vereniging een vak toe.

Voor het afrekenen kan er een Kidsbox, een AZ Sjaal en een parkeerkaart worden bijbesteld.

Onze vereniging kan bestellen t/m 17-04-2022 23:59u.

Na afloop van de actie kun je je bestelling ophalen bij VV Zwanenburg:
vanaf dinsdag 19 april kunnen de bestelde kaarten opgehaald worden op het complex bij de HJO/TDT, en/of op zaterdag 23 april zelf bij de bestuurskamer in het kantine gebouw.