Uitnodiging – EXTRA ALV – Kanjers van Morgen 2.0 – 11 april 2022

Beste leden,

Dit seizoen hebben wij u afgelopen November al gesproken op onze algemene ledenvergadering (ALV). Hierin hebben wij onder andere aangekondigd bezig te zijn met de doorontwikkeling van onze jeugdopleiding onder de naam Kanjers van Morgen.

Inmiddels zijn wij hier verder mee en willen wij u graag onze plannen voorleggen, wij zouden namelijk graag een officiële samenwerking met Justin Ruijter (JR) Academy aangaan om onze jeugdopleiding nog verder te professionaliseren.

Dit heeft voor de jeugdleden wel wat financiële gevolgen voor de contributie, en die willen we graag verder toe lichten en jullie vragen om hier over te stemmen via een ingelaste ALV.

Om een goed beeld te krijgen wat de jeugdleden hier dan van gaan merken nodigen we jullie allemaal van harte uit om nog voor de ingelaste ALV, namelijk op woensdag 30 maart en/of woensdag 6 april vanaf 16:00u, te komen kijken naar proeftrainingen voor de jeugd olv JR Academy.

Wij staan als bestuur 100% achter de plannen en staan te trappelen om vanaf aankomend seizoen 2022/23 te gaan starten met deze nieuwe manier van trainen voor onze gehele jeugd.

Het bestuur van vv Zwanenburg nodigt u vervolgens van harte uit om op maandag 11 april 2022 aanwezig te zijn bij de extra ingelaste ALV om 20:00u

Wij geloven dat we met deze plannen hele grote stappen gaan zetten met onze club. Dit is dan ook hét moment om uw stem te laten horen als u vragen of opmerkingen heeft over het beleid van vv Zwanenburg.

Met sportieve groet,

Het bestuur van vv Zwanenburg.