Praat mee over de toekomst van onze mooie club!

Tijdens de afgelopen ALV nodigde onze voorzitter, Oos Kesbeke, alle aanwezige leden uit om mee te praten over de toekomst van onze mooie club. Hierop hebben de aanwezige leden allemaal ingestemd en via deze weg willen we iedereen officieel uitnodigen op:

Donderdag 17 maart 2022, 19:00u – Kantine vv Zwanenburg

De wensen van leden worden steeds groter, de eisen van de overheden nemen toe. Het bedrijfsleven kijkt anders naar sponsoring dan voorheen en dan hebben we ook nog te maken met een corona epidemie die ook onze club hard raakt.

Het bestuur werkt heel hard aan een vitale vereniging waar iedereen ook in de toekomst zich thuis voelt en trots op kan zijn. Dat kan het bestuur met alle vrijwilligers niet alleen. Wij vinden het belangrijk om te weten wat er bij (ouders van) de leden leeft en hoe jullie naar de toekomst kijken om zo de juiste keuzes vandaag maar ook morgen te kunnen maken.

Onze trouwe partner Rabobank heeft haar sponsorvisie gewijzigd. Zij willen meer inzetten op het versterken van de verenigingscultuur in Nederland door de clubs niet een zak geld te geven maar te gaan ondersteunen in kennis en expertise om zo de groei van de vereniging te kunnen versnellen. De Rabobank is hiervoor een samenwerking aangegaan met NOC*NSF die experts beschikbaar stelt bij de vraagstukken die in een verenging leven.

Daarom nodigen wij jullie uit om op donderdag 17 maart aan te schuiven bij een brainstormsessie waar we met alle aanwezigen in gesprek gaan over de toekomstvisie van de club. Ieders mening wordt enorm gewaardeerd want samen zijn wij vv Zwanenburg!

Dus wil je meepraten over de keuzes van morgen, meld je dan aan via onderstaand formulier!

Uiteraard worden de uitkomsten met iedereen gedeeld.

Laat je stem horen!