Nieuws

VV Zwanenburg presenteert tijdens Algemene Ledenvergadering mooie resultaten in een bijzonder seizoen!

Gisterenavond was er ondanks de huidige maatregelen een aardige opkomst op de ALV (Algemene Ledenvergadering) met veelal dezelfde leden die geïnteresseerd zijn in de resultaten van de club.

Onze voorzitter Oos Kesbeke opende de avond en kreeg goedkeuring voor de notulen van Rien Kruijt.

Het bestuur presenteerde gisteren door penningmeester Gijs de Best, als eerste een financieel gezond resultaat waarin zelfs een kleine + is gerealiseerd. Hier hebben de verschillende regelingen vanuit de overheid en de kwijtschelding van de veldhuur door de gemeente ook een mooie bijdrage aan geleverd. De kascommissie, vertegenwoordigd door Robin Heemskerk, heeft alles gecontroleerd en een positief advies gegeven.

Voor aankomend seizoen wordt rekening gehouden met een verlies in de begroting. De penningmeester heeft tevens akkoord gekregen voor een contributieverhoging met een correctie van de inflatie.

Vanuit het jeugdvoetbal is er door Hans Hopma aangegeven dat ons vereniging floreert. Er melden zich nog wekelijks nieuwe jeugdleden aan en hierdoor zijn er ook extra teams.

In de jeugdopleiding werken wij met Kanjers van Morgen. Er wordt momenteel gekeken naar een Kanjers van Morgen 2.0 waarin een volgende stap gezet gaat worden in trainingsvormen en intensievere begeleiding van alle jeugdteams in ieder geval uit de onder- en middenbouw.

Momenteel wordt onderzocht of dit haalbaar is binnen VV Zwanenburg en zo ja op welke wijze. Zodra hier meer over bekend is dan komen wij met Kanjers van Morgen 2.0 in de lucht, met als doelstelling start in seizoen 2022-2023, oftewel start september 2022.

Bij het seniorenvoetbal loopt alles naar behoren goed. Er zijn zelfs meer teams actief ten opzichte van vorig seizoen. Vanuit een vraag uit de zaal zal verantwoordelijk bestuurslid Wouter Bouman contact opnemen met Zondag 3 en uiteraard het contact houden met alle teams. Het selectievoetbal is stabiel in het afgelopen seizoen. Robert van Boxel is inmiddels gestart met opleiding UEFA A en loopt stage bij Telstar.

Voor facilitaire zaken is er gemeld door Richard Padt, algemene zaken, dat er ontwikkelingen in de kantine zijn geweest met een automatische bierpomp, de aangeschafte partytenten, een nieuw kassasysteem. Maar ook dat er enorm veel gebeurd is om het complex coronaproof te houden. Hij deed ook een oproep om onszelf te realiseren hoeveel werk er in deze moeilijke tijden gerealiseerd is door allerlei mensen, inclusief bestuur, om onze vereniging goed te laten draaien. De jeugdevenementen zijn (en zullen) zoveel mogelijk blijven doorgaan, waarbij de focus ligt op buitenevenementen.

Voor sponsoring blijft het in deze periode hard werken. Aangezien er geen vrijwilliger te vinden is om deze handschoen op te pakken, is er besloten om de samenwerking met Paul Rijkse te verlengen in seizoen 2021-2022. Er wordt inmiddels gekeken naar mogelijkheden met de Rabobank om samen te werken.

In de vergadering zijn ook Mark von Mauw (Strijder VV Zwanenburg), Vincent Verweij (Ridder VV Zwanenburg) en Esther Horgan (Rien Kuijt troffee) benoemd.

Om 20.00 uur was de vergadering ten einde en ging iedereen weer naar huis. Niet alleen met meer informatie over het afgelopen seizoen, maar vooral om weer vooruit te kunnen kijken naar aankomend seizoen en wat dit onze club vv Zwanenburg gaat brengen.

Samen zijn wij vv Zwanenburg.

Bestuur vv Zwanenburg

Over de schrijver

Reageer

Klik hier om te reageren