Corona UPDATE: Informatie voor VV Zwanenburg leden en bezoekende ploegen

Het zal niemand zijn ontgaan dat op vrijdag 12 november de regering nieuwe corona maatregelen heeft afgekondigd.
Deze maatregelen zullen vanaf zaterdag 18.00 van start gaan.

Natuurlijk zullen wij als vereniging deze maatregelen volgen, omdat het creëren van een veilige omgeving voor onze leden een belangrijk onderdeel van onze visie is.
Wij zullen de aankomende drie weken de volgende zaken implementeren.

Lees deze 7 punten zorgvuldig

1. Tijdens de trainingen alleen de spelers-begeleiding het complex op, betekent dus voor ouders bij het hek je kind afzetten en na afloop weer ophalen. Tijdens trainingen geen toeschouwers.
  2. Voor trainingen geldt dat we liefste zien dat alle leden die trainen op eigen gelegenheid naar ons complex komen. Ben je op de fiets, parkeer je deze buiten het hek en je loopt zo snel mogelijk direct naar je trainingsveld.
  3. Breng je de kinderen: zet ze dan af op de parkeerplaats en wacht ze buiten op. Dit geldt overigens ook voor de wedstrijddagen.
  4. De thuiswedstrijden zullen gaan plaatsvinden zonder thuispubliek, voor het uitpubliek (die bij vv Zwanenburg komen spelen) geldt ook een maximum van 5 begeleiders, deze mogen als chauffeur wel de wedstrijd bekijken
    De coaches, begeleiders kunnen uiteraard wel het VV Zwanenburg complex op.
  5. Voor uitwedstrijden 6×6, 8×8 en 11×11 teams: aantal teamspelers + maximaal 5 begeleiders (inclusief chauffeurs). Laten wij met elkaar het goede voorbeeld geven.
    Eventuele chauffeurs mogen afhankelijk van beleid vereniging overigens ook als toeschouwer blijven kijken, mits de maatregelen van de faciliterende vereniging goed worden gehanteerd. Nogmaals: dit geldt dus alleen bij uitwedstrijden.
  6. De kantine VV Zwanenburg zal op wedstrijddagen open zijn tot maximaal 18.00 uur. Waarbij er een vaste zitplaats is. De kleedkamers en de toiletten in het bijgebouw (kleedkamers 1 t/m 8) zijn gewoon beschikbaar voor de teams.
  7. Er zal in de kantine gecheckt kunnen worden op coronatoegangsbewijs.
  8. Er zullen voorlopig geen “binnen” evenementen voor groepen plaatsvinden in de kantine. De “buiten” evenementen bijvoorbeeld Oliebollentoernooi voor de jeugd zal overdag gewoon plaatsvinden.
  9. Hou ook weer met elkaar rekening met de 1,5 meter, schud geen handen, was je handen weer vaak en goed.

Als bestuur willen we graag benadrukken dat wij hier de landelijke en gemeentelijke maatregelen volgen, en die hebben we zorgvuldig geïnterpreteerd naar onze situatie. Dit doen we niet omdat wij dit leuk vinden, dit doen we om zodoende een zo veilig mogelijk gezond klimaat te garanderen voor iedereen, en omdat wij vurig hopen niet nogmaals met een algeheel sportverbod geconfronteerd te worden. Daarom ons verzoek naar jullie: steun ons in bovengenoemde maatregelen, ga niet in discussie. En als je het er niet mee eens bent of wanneer je je nog steeds onveilig voelt: kom niet naar onze accommodatie. Doe dit laatste natuurlijk wel in overleg met de trainer c.q. teammanager van je team.

Het bestuur hoopt dat we samen met jullie de huidige verontrustende situatie weer weten terug te dringen.

Juist in deze periode geldt: SAMEN ZIJN WE VV ZWANENBURG.