De Vooruitblik 2

Vooruitblik

Het afgelopen weekend was  niet een echt Zwanenburg weekend. De punten werden aan de tegenstander geschonken en we moesten met lege handen terugkeren naar Zwanenburg.

De conclusie was die dag niet positief en ook de spelers waren unaniem overtuigd van een off day.

Er moest duidelijk wat goed worden gemaakt en de bekerwedstrijd van dinsdag 12 oktober tegen Aalsmeer (zat.) was daar een uitgelezen gelegenheid voor. De mannen hielden inderdaad woord en uiteindelijk werd er nipt verloren door een doelpunt in de laatste minuut. Er werd een goede wedstrijd gespeeld en vooral de strijdlust was heel goed.

De andere wedstrijden van het weekend staan hieronder en als conclusie kunnen we hieruit halen dat Martinus wel heel duidelijk wil meedoen en Nieuw West met karig spel ook bovenin blijft meedoen. De wedstrijd tussen Swift en ZSGO/WMS ging niet door en de reden zou “Corona besmettingen “zijn?

De uitslagen van de afgelopen week zijn:

Ronde 3:

Ilpendam-RKDES  1-1

Nieuw West-Spaarnwoude 1-0

Purmerend-Zwanenburg 3-2

RCH-Sp. Martinus 0-2

Swift-ZSGO/WMS afgelast

VSV-Aalsmeer 6-0

Voor dit weekend staat er niet heel veel aan spannende wedstrijden op het programma wat er echt toe doet. In principe zijn er een aantal wedstrijden waar de uitslag al vooraf in te vullen is.

Daarnaast is Martinus dit weekend vrij.

Natuurlijk is onze wedstrijd spannend en pittig en wordt het ook een uitdaging. Gaat het een herhaling van vorige week zondag worden of trekken onze mannen de vorm en spirit door van de wedstrijd tegen Aalsmeer.

Het programma voor deze speelronde en de voorspelling is:

Aalsmeer-Nieuw West 2

Alliance’22-Ilpendam 1

RKDES-Purmerend 1

Spaarnwoude-VSV 1

ZSGO/WMS-RCH 1

Zwanenburg-Swift 2

Zwanenburg speelt dus thuis op het complex aan de Populierenlaan en de wedstrijd begint om 14.00 uur en de scheidsrechter is: M.Seyhan

Er is ook weer een pupil van de week en dat is:  Levi Wetter

We wensen hem een leuke middag en een spannende wedstrijd.

Tot ziens.