Even voorstellen: Nathasja Klop

Barteam dames (Nathasja 3e van rechts)

Met ingang van dit seizoen zal Nathasja Klop de rol van barcoördinator op zich nemen. Zij zal zich met name bezighouden met het inplannen van de kantinediensten van onze vrijwilligers. Verder zal zij ook bij veel thuiswedstrijden van het eerste te zien zijn achter de bar samen met een team van enthousiaste dames. Afgelopen zondag stonden zij voor het eerst achter de bar. vv Zwanenburg is blij met alle hulp die wij krijgen en wij hebben er dan ook veel zin in!

Mocht je interesse hebben om kantinediensten te draaien en heb je je nog niet aangemeld, dan kun je met Nathasja contact opnemen. Je kunt je ook als team samen met vrienden, teamgenoten of andere ouders aanmelden zodat je met je eigen groepje de kantinedienst kan draaien.