Gezocht: webredacteur (m/v)

vv Zwanenburg is op zoek naar een vrijwilliger die de webredactie voor zijn of haar rekening wil nemen. Je maakt onderdeel uit van een team van vrijwilligers dat zorgt voor de communicatie vanuit de club.

vv Zwanenburg communiceert via verschillende kanalen zoals de website, Facebook, Instagram en Twitter. Kennis van WordPress is een pré maar niet noodzakelijk. Het kost je gemiddeld 2 à 4u per maand, uiteraard afhankelijk van de beschikbare content.

Uiteraard valt deze taak onder de verenigingstaken en het betekent dat je de borg direct hebt terugverdiend. Het is ook een leuke plek jongens of meisjes die een opleiding volgen op het gebied van communicatie of journalistiek, om wat ervaring op te doen.

Voor informatie stuur een mailtje naar vrijwilligers@vvzwanenburg.nl