Update Regio Cup

Maandenlang was het niet mogelijk; het spelen van wedstrijden tegen gelijkwaardige teams van andere verenigingen. En dat is natuurlijk waar je als voetballer het meeste plezier aan beleeft! Om die reden worden de voorbereidingen voor het spelen van de KNVB Regiocup gestart voor de jeugd op de volgende speelweekenden: 5/6 juni, 12/13 juni, 19/20 juni en 26/27 juni.

Dit betekent dat de KNVB, op basis van de poule-indelingen die al eerder gepubliceerd zijn, nu het wedstrijdprogramma opbouwen. De bond streeft ernaar het programma op maandag 31 mei aan het einde van de dag te publiceren op Voetbal.nl.

DEFINITIEF BESLUIT

Zoals het er nu uitziet volgt er op dinsdag 1 juni een persconferentie waar het demissionair kabinet de eventuele versoepelingen van stap 3 van het openingsplan aankondigt. Direct na die persconferentie neemt de KNVB een definitief besluit over het spelen van de KNVB Regiocup voor de jeugd.