vv Zwanenburg en Robert van Boxel verlengen samenwerking

VV Zwanenburg en Robert van Boxel verlengen de samenwerking met één seizoen.

Robert van Boxel blijft ook in seizoen 2021-2022 de hoofdtrainer van de Zondagselectie van vv Zwanenburg.

De 37 jarige oefenmeester maakt zich dan alweer op voor zijn derde seizoen in Zwanenburg. Door de wisselende situatie rondom corona zijn de eerste 2 seizoenen bijzonder verlopen. Echter alle partijen zijn zeer tevreden over de wijze waarop de zondagselectie begeleid wordt door Robert en zijn staf.

Alle partijen hebben de afgelopen periode met elkaar gesproken, hierin is ook de ambitie naar voren gekomen die Robert heeft, om in de nabije toekomst verdere stappen te zetten in zijn trainerscarriere. Deze stappen sluiten aan bij zijn verleden als prof-voetballer. Vv Zwanenburg wil graag samen met Robert dit traject in gaan en zodoende verlengen we het contract met één seizoen.

Ook is er inmiddels met bijna de volledige staf van Zondag 1 (3e klasse) en Zondag 2 (reserve 1e klasse) akkoord om seizoen 2021-2022 weer gezamenlijk door te gaan.

VV Zwanenburg is daarom ook erg blij met deze ontwikkeling.

Laat de bal maar weer snel gaan rollen en wij hopen dan ook een ieder weer snel te mogen begroeten op het mooi opgeknapte sportcomplex aan de Populierenlaan in Zwanenburg!