In memoriam: Bert Hoeve

In een kort tijdsbestek ontvingen wij wederom een droevig bericht. Oud-vrijwilliger, van zowel NAS als sv Halfweg, Bert Hoeve is afgelopen nieuwjaarsdag op 70-jarige leeftijd overleden. Bert is zo’n 20 jaar als jeugdtrainer actief geweest bij zowel NAS als later bij sv Halfweg. Hij was bij alle teams waar zijn 2 zoons speelden, zowel trainer als coach. Op een gegeven moment verhuisde hij met zijn zoons mee naar sv Halfweg.  Daar is hij actief gebleven tot en met de A-junioren. Niet onvermeld mag worden dat Bert, die bekend was van Bakkerij Hoeve, heel veel jaren de oliebollen voor het oliebollentoernooi sponsorde. Bert was een zeer prettig mens in de omgang en ook weten wij dat hij zich met hart en ziel voor zijn bedrijf inzette. Gelukkig kon hij de zaak later aan een van zijn zoons overdragen en kon hij van zijn pensioen genieten. Hij is veel te vroeg overleden. We hadden hem nog zoveel jaren erbij gegund. Dat had hij verdiend. Helaas heeft dit niet zo mogen zijn. Wij wensen zijn vrouw Wil en zijn 2 zoons en verder familie veel kracht toe om dit verlies te verwerken.