De Vooruitblik voor 27 september …competitieronde 2

Vooruitblik

Na een onfortuinlijke seizoensopening staat komend weekend ronde 2 op het programma.

En dat houdt in dat we na de 1e uitwedstrijd tegen Nieuw West nu een thuiswedstrijd krijgen.

De tegenstander is Joga Fortius, een ploeg uit Amsterdam oost.

Deze ploeg zal ook revanche willen nemen, daar deze tegenstander ook de eerste wedstrijd een nederlaag moest incasseren.

De uitslagen van het 1e weekend in de 3e klasse c waren:

Sp. Martinus – Purmerend  3-3

Beemster – Ilpendam 1-3

VSV – Swift 3-4

RCH – Spaarnwoude 2-1

VVH/Velserbroek – Alliance’22 2-2

Joga Fortius – ZSGOWMS  0-4

Nieuw West – Zwanenburg 5-2

Zoals valt op te maken krijgen we deze competitie te maken met een aantal oude bekenden, maar er zijn ook enkele ploegen bij die wij nog nooit hebben ontmoet in eerdere competities.

Het gaan dan om ploegen als Purmerend, Beemster en Ilpendam en mogelijk is Swift ook een ploeg die nog nooit in onze competitie was ingedeeld.

Over de krachtsverhoudingen valt dan ook nog weinig te zeggen.

De deskundigen van het Haarlems Dagblad zetten hoog in op Allinance’22 en Zwanenburg, maar zelf zie ik eerder 2 Amsterdamse ploegen hoog eindigen. Het betreft dan de tegenstander van vorig weekend; Nieuw West en een andere ploeg uit Geuzenveld, namelijk ZSGOWMS.

De tijd zal het echter leren en komend zondag moet er al iets meer duidelijk worden over de krachtsverhoudingen, na speelronde 2.

Her programma is:

Allinace’22 – Sp. Martinus  3

Ilpendam – VSV 1

Purmerend – RCH 2

Spaarnwoude – Nieuw West 2

Swift – Beemster 1

ZSGOWMS – VVH/Velserbroek 1

Zwanenburg – Joga Fortius 1

Nog even terug naar de wedstrijd

Zondag 27 september om 14.00 uur gaan we dus beginnen met de eerste thuiswedstrijd en mag de equipe van het trainers duo van Boxel/Griffioen het laten zien op eigen veld tegen Joga Fortius.

Iedereen is  welkom op ons complex aan de Populierenlaan. De pupil van de week is Jayden Geel en hij mag die dag de wedstrijd in gang zetten.

De scheidsrechter voor die dag is Devinio Juninck.

Wij rekenen op U.