Scoren voor vv Zwanenburg 2020!

Op 29 september organiseert vv Zwanenburg een belactie, gefaciliteerd door de VriendenLoterij, om zo geld in te zamelen voor de tenten op ons terras. En jij kunt ons daarbij helpen!

Op 29 september tussen 18:45 uur en 22:00 uur kun je een telefoontje verwachten van een van onze vrijwilligers met de oproep mee te spelen met de VriendenLoterij voor vv Zwanenburg. Het is de moeite meer dan waard, want:

• Minimaal 40% van de lotprijs komt ten goede aan de overkapping.
  • Als deelnemer van de VriendenLoterij maak je maandelijks kans op fantastische prijzen
  • De VriendenLoterij keert tijdens de actie ‘Scoren voor jouw Vereniging’ extra geldbedragen uit aan de vijf clubs, verenigingen en stichtingen die de meeste loten hebben verkocht

Laten we dus gaan voor zoveel mogelijk loten, om zo extra geld voor de club bijeen te brengen. Hoe meer loten we verkopen, hoe sneller we warm en droog kunnen zitten. Houd je telefoon op 29 september extra in de gaten!