Nieuws Zaalvoetbal

vv Zwanenburg voetbalt in de Zaal.

Met de bouw van een mooie sporthal krijgt het zaalvoetbal binnen onze dorpen een nieuw impuls. Dat er animo voor is blijkt wel uit het feit dat er meerdere senioren mannen teams en een vrouwen team zijn ingeschreven om competitie te spelen.

Deze week mogen we eindelijk de hal in voor onze eerste wedstrijden. De eerste wedstrijd is maandag helaas een uitwedstrijd als we in Bennebroek spelen.

Dinsdag en Vrijdag zijn de vaste speelavonden voor de thuiswedstrijden. Dinsdag is de primeur en mag Zwanenburg 5 als eerste de bal laten rollen in onze eigen sporthal. Om 21.00 uur is het hele veld voor hen en gaan ze ontdekken hoe dit spelletje gespeeld moet worden. Tegenstander is een zaalvoetbal team van Olympia Haarlem. De tweede wedstrijd van de avond is voor Zwanenburg 4 dat een wedstrijd speelt tegen VSV.

Op Vrijdagavond om 21.00 uur spelen onze Vrouwen hun eerste wedstrijd tegen het vrouwen team van Ouderkerk. De tweede wedstrijd op vrijdagavond is voor Zwanenburg 3 en begint om 21.55 uur.

Ik denk dat we zeker nog een bedankje mogen uitspreken aan de mensen die zich sterk hebben gemaakt voor de nieuwe sporthal in ons dorp en de personen die binnen vv Zwanenburg het zaalvoetbal hebben opgepakt.

Dus zet de tv of Netflix op dinsdag en vrijdagavond maar uit en schuif aan in onze sporthal voor een potje vv Zwanenburg zaalvoetbal en een gezellig praatje.

André Hoogland