In memoriam : ‘Ome’ Jan van Wieringen

Vandaag bereikte ons het trieste nieuws dat ‘ome’ Jan van Wieringen is overleden. Hij is gisteren 87 jaar geworden.

Vorige week heeft hij nog vol trots als eerste de titel ‘Ridder van vv Zwanenburg’ in ontvangst genomen. Jan van Wieringen was één van de meest trouwe supporters van vv Zwanenburg. Hij is bij sv Halfweg zijn voetbalcarrière begonnen. Na zijn actieve voetbalperiode heeft hij verschillende functies bekleed binnen de vereniging.

Ter nagedachtenis aan ome Jan wordt er vanavond voorafgaand aan de oefenwedstrijd van vv Zwanenburg 2 en Roda’23 een minuut stilte in acht genomen. Aanstaande zondag zal dat ook geschieden bij de wedstrijd van vv Zwanenburg en TOG en zullen de spelers met rouwbanden spelen.

Aanstaande dinsdag zal de uitvaart plaatsvinden. Voorafgaand aan de uitvaart zal de rouwauto een ronde langs de velden van vv Zwanenburg. Dinsdag rond 14u kunt u op het complex van vv Zwanenburg uw laatste eer bewijzen als de rouwauto langs de velden rijdt.

Onze gedachten en medeleven gaan uit naar zijn vrouw, kinderen, kleinkinderen en naaste familieleden.