Lid worden, opzeggen en overschrijven

Lid worden

Het voetbalseizoen is helaas als een nachtkaars uitgegaan. Gelukkig ontstaan er weer mogelijkheden voor de jeugd om te gaan sporten. We hopen dat we volgend seizoen weer op een ‘normale’ manier lekker kunnen gaan voetballen. Hieronder een aantal belangrijke zaken ten aanzien van je lidmaatschap voor volgend seizoen.

Lid worden

Wil je (weer) lid worden van vv Zwanenburg? Een goed idee! Je kunt je via onze website inschrijven. Je aanmelding wordt dan verwerkt en je ontvangt dan in aanloop van het nieuwe seizoen meer informatie. Bijvoorbeeld in welk team je zit, de trainingstijden etc. Wil je meer informatie over wat er mogelijk is qua voetbal? Stuur dan een berichtje en dan nemen we contact met je op. Informatie over de kosten van het lidmaatschap vind je hier.

Opzeggen

Wil je je lidmaatschap bij vv Zwanenburg opzeggen? Het lidmaatschap kan uitsluitend worden beëindigd door een bericht te sturen naar opzeggen@vvzwanenburg.nl, met daarin duidelijk de naam, het team en de reden van opzegging. De opzeggingen die vóór 31 mei van het lopende seizoen worden ontvangen zullen worden behandeld. Je ontvangt een bevestigende email terug.

Let op: geef dus geen opzegging door bij een trainer of teammanager. Wij behandelen alleen opzeggingen die direct per bovenstaand e-mailadres binnen komen.

Overschrijven

Overschrijven naar vv Zwanenburg

Je meldt je aan bij vv Zwanenburg via het aanmeldingsformulier op de website. Je wordt dan als lid aangemeld. De oude club krijgt hier automatisch bericht van en zal hier goedkeuring op geven, indien de speler/speelster aan al zijn /haar verplichtingen bij zijn/haar oude club heeft voldaan.

Overschrijven naar een andere club

Je meldt je aan bij je nieuwe club. Zodra je bij je nieuwe club bent ingeschreven, komt er automatisch bericht bij vv Zwanenburg binnen dat je je wilt laten overschrijven. De ledenadministratie van vv Zwanenburg zal vervolgens beoordelen of de speler/speelster aan al zijn/haar verplichtingen zoals contributie, openstaande boetes etc. heeft voldaan. Na een positieve beoordeling wordt de speler bij Zwanenburg afgemeld en is de overschrijving een feit.

Let op: overschrijving dient vóór 15 juni plaats te vinden.