vv Zwanenburg gesloten tot minimaal 1 april

Coronavirus en Risicobeperking bij VV Zwanenburg

Het Bestuur heeft vanmiddag besloten dat vv Zwanenburg tot minimaal 1 april gesloten is in verband met het coronavirus.

Dit betekent dat per direct alle trainingen en wedstrijden zijn afgelast.

Wij volgen hier het landelijke besluit van de KNVB van vanmiddag om alle amateurwedstrijden tot 31 maart af te lasten. Gezien de risicobeperking hebben wij ook besloten om alle trainingen en andere activiteiten af te lasten. Wij betreuren dat we tot zulke maatregelen zijn genoodzaakt, maar de gezondheid van onze vrijwilligers en alle spelers en speelsters van onze vereniging staat boven alles.

Houd de website in de gaten voor eventuele wijzigingenk Het bestuur houdt in ieder geval nauwkeurig de berichtgeving vanuit de KNVB en het RIVM in de gaten.

N.B. Zie ook de site van het RIVM voor antwoorden op vragen over het coronavirus en de site van de KNVB.

Bestuur VV Zwanenburg.