Nieuws vv Zwanenburg 1

De vooruitblik voor 1 december… Een mooi vervolg?

Vooruitblik

Natuurlijk was het een heerlijke zondag voor Zwanenburg. Opnieuw een heuse 6 punter en l voor het Zwanenburg 1 het tweede weekend met een overwinning. We kunnen weer omhoog kijken en natuurlijk is de achterstand op de nummer 1, wel heel groot, daarna zitten de teams redelijk bij elkaar in de buurt.

Als het huidige ritme kan worden vastgehouden, moet het vertrouwen alleen maar toenemen.

Bij de andere uitslagen valt de winst van Sporting Leiden op. De rode lantaarndrager behaalde de eerste punten en we gaan zien of dat zondag een vervolg krijgt. Ook Voorschoten pakte weer een puntje en verder was VSV gelukkig in de wedstrijd tegen Spaarnwoude.

De uitslagen van zondag 24 november:

FC Aalsmeer – De Kennemers 0-3

Alliance’22 – VVH/Velserbroek  1-1

Bloemendaal – Nicolaas Boys 3-0

Spaarnwoude – VSV 0-1

Sp. Leiden – Van Nispen 2-1

Voorschoten’97 – WVC 0-0

Zwanenburg – RKDES 2-1

Het komend weekend lijkt een simpel verhaal te worden. In principe moet het allemaal redelijk te voorspellen zijn, maar een verrassing en voordeel voor ons eigen ploegje is natuurlijk leuk. Dus wanneer er opnieuw een nederlaag is voor RKDES of men samen met Alliance de punten deelt en bijvoorbeeld Bloemendaal en VVH/Velserbroek ook punten laten liggen, is het voor ons voordelig. Verder zal nummer 1 De Kennemers wel weer winnen en dan kan men dus met kerst al de vlag gaan uithangen. We gaan het allemaal zien. Het volledige programma staat hieronder.

De wedstrijden 1  december:

De Kennemers – Voorschoten’97 – 1

Nicolaas Boys – Sp. Leiden – 1

Van Nispen – Bloemendaal  – 2

RKDES – Alliance’22 -1

VSV – Zwanenburg -3

VVH/Velserbroek – Aalsmeer – 1

WVC – Spaarnwoude -2

Zondag  1  december om 14.00 uur start de wedstrijd tussen VSV en Zwanenburg op het veld van VSV aan de Hofgeesterweg 14, 1991 AD, Velserbroek.

De scheidsrechter is dhr. B Rodenburg.

Zwanenburg 2 speelt zondag als medekoploper tegen DCG 2 op eigen veld om 11.00 uur.

Er is al een vooruitblik op de site te vinden, dus verwacht ik dat de vaste reporter van het 2e  weer terug is in het koude Nederland. Welkom terug Arie Keuning. Voor het 2e is het wel te hopen dat de terugkeer van de analist geen ongeluk gaat brengen. Dus mannen “het beste beentje voor”. Succes

Veel plezier !