De vooruitblik voor 10 november…een verre reis.

Vooruitblik

De zondag van 3 november kreeg natuurlijk een zwart randje en meer ga ik er niet meer over schrijven. Bij de andere uitslagen zaten leuke uitschieters. Wat dacht u van het resultaat van Alliance’22 en de ruime zeges van Aalsmeer en RKDES….. leuk voor het plakboek ?

Ook de nederlaag van VSV viel op. Is de ploeg in een dip of is de energie al op.

Verder was de winst van Kennemers wat pover en moest men zelfs 2 tegentreffers incasseren. Verder was het een nare zondag en was er geen inspiratie voor een leuk verhaal en ook geen idee wie er punten moest krijgen voor de speler van het jaar trofee. Wel daar is op gereageerd. De punten gaan nu naar…….Jack Buijs 3 punten, Robin Poelsma 2 punten en Raymond van Glanen Weijgel 1 punt. Dat probleem is dus nog opgelost

De uitslagen van zondag 3 november:

Alliance’22 – Spaarnwoude  5-2

Bloemendaal  –  Zwanenburg 5-0

Nicolaas Boys – Voorschoten’97 3-0

Van Nispen – De Kennemers 2-3

Sporting Leiden – FC Aalsmeer 0-4

VVH/Velserbroek – RKDES  0-5

WVC – VSV 3-2

De wedstrijden 10 november:

Aanstaande zondag een herkansing in de verre buitengebieden van onze afdeling. De reis gaat naar Voorschoten’97. Dat is een prachtig complex, maar de reis kan ook complexs zijn.

Na de afslag van de snelweg komt u op de provinciale weg met heel veel stoplichten. Een gewaarschuwd mens telt voor twee…..dus op tijd weggaan om niets te missen van de “herstelwedstrijd” van ons vlaggenschip. Want na de naïeve vertoning in Bloemendaal moet er nu duidelijk een revanchegevoel zijn bij onze mannen. We rekenen dus op scherpte op alle fronten en veel doelpunten aan de goede kant.

Andere leuke ontmoetingen op deze zondag zijn de wedstrijd om de periodetitel tussen De Kennemers en Alliance’22. Natuurlijk gaat de ploeg uit Beverwijk de eerste prijs binnenslepen, maar Alliance is de laatste weken aardig op dreef en men heeft daar een oosterse verrassing die heel aardig kan voetballen. Dus misschien de eerste verliespunten voor De Kennemers. Een andere leuke ontmoeting is de wedstrijd tussen Spaarnwoude en Aalsmeer en de wedstrijd VSV – VVH/Velserbroek.

We gaan het allemaal weer zien.

De Kennemers – Alliance’22  1

Van Nispen – Nicolaas Boys 1

RKDES – Sporting Leiden 1

Spaarnwoude  – Aalsmeer 3

Voorschoten’97 – Zwanenburg 2

VSV – VVH/Velserbroek  2

WVC – Bloemendaal 2

Zondag 10  november  om 14.00 uur gaan we in het veld komen tegen Voorschoten’97

op het veld van Voorschoten’97 in Voorschoten. Het adres: Sportpark Adegeest, Weddeloop 6, 2253 ST, Voorschoten. De wedstrijd staat onder leiding van scheidsrechter Neander Laros.

Zwanenburg 2 gaat thuis in het veld komen tegen Legmeervogels 2 om 11.00.

De mannen doen het nog steeds enorm goed, want afgelopen zondag werd er opnieuw gewonnen. De ploeg staat nu gedeeld tweede en dat is een compliment waard.

Voor een ieder een fijne zondag en misschien tot ziens !