De vooruitblik voor 6 oktober… een nieuwe poging.

Vooruitblik

Op zondag 29 september bij competitieronde 2 direct al afgelastingen. En niet 1 wedstrijd, maar gelijk 3 afgelastingen. Wat gaan we voor een seizoen krijgen als deze ploegen een dergelijke kwaliteit speelveld/grasmat hebben? Om de week een wedstrijd uit het programma als deze teams thuisspelen ?

Hierdoor maar 4 wedstrijden en weer een paar feitjes erbij.

Bloemendaal is nog niet in vorm of minder sterk dan verwacht. Heeft VVH/Velserbroek zich op bepaalde plekken kunnen verstreken. Dat is bij deze 1e wedstrijd dus een vraag.

Wedstrijd 2 is een bevestiging van de kwaliteit van De Kennemers. Zowel deze ploeg als RKDES uit Kudelstaart, hebben vorig jaar een goed seizoen gehad en waarschijnlijk is De Kennemers dus redelijk sterk……..heel mooi.

Bij wedstrijd 3 is het nog gissen. Want Aalsmeer komt niet voorbij Nicolaas Boys, maar Nicolaas boys kreeg op zondag 1 nog een pak slaag van Spaarnwoude. Dat is dus nog niet duidelijk.

De laatste wedstrijd was een kleine bevestiging van de zwakte van Voorschoten’97 en de kracht van VSV. De eerste ploeg heeft 2 forse nederlagen te pakken en VSV kan wel gaan verrassen.

Maar de voorspellingen van de heren deskundigen van het Haarlems Dagblad geven een andere prognose. Kanshebbers op de titel zijn volgens de deskundigen: Alliance´22, Bloemendaal en ……..Zwanenburg.

Een mooie uitdaging voor aanvoerder Jordy Vierbergen en zijn mannen!

De uitslagen van zondag 29 september

Bloemendaal – VVH/Velserbroek 2 – 2

De Kennemers – RKDES 2 – 1

Nicolaas Boys – FC Aalsmeer 1 – 1

Van Nispen – Spaarnwoude afg.

Sp. Leiden – Alliance’22 afg.

Voorschoten’97 – VSV 2 – 5

WVC – Zwanenburg afg.

Voor komende zondag een paar leuke wedstrijden in het programma.  Alliance tegen van Nispen kan leuk worden en natuurlijk letten we op de wedstrijd Bloemendaal – RKDES en ook VVH/Velserbroek – De Kennemers is een leuke affiche. Maar voor de Zwanenburgers en mensen uit Spaarndam is het natuurlijk de gemeente of regio ontmoeting Zwanenburg – Spaarnwoude. Een leuke wedstrijd met natuurlijk wel een heleboel historie.

Programma 6 oktober :

Aalsmeer – Voorschoten’97  – 1

Alliance’22 – Van Nispen – 1

Bloemendaal –  RKDES  – 2

Nicolaas Boys  – WVC  – 3

Sporting Leiden – VSV -3

VVH/Velserbroek – De Kennemers – 2

Zwanenburg – Spaarnwoude – 1

Zondag 6 oktober om 14.00 uur is de wedstrijd tegen Spaarnwoude.

De pupil van de week is: Damian Smit

De scheidsrechter voor die dag is: dhr. R. Mulder