Zondag groot internationaal toernooi UFT U9

Aankomend weekend wordt de 3e editie van het Ultimate Football Tournament gehouden. Een groot internationaal toernooi voor de Onder 9 met onder andere Ajax, Everton, Borussia Dortmund en KV Mechelen. Het toernooi begint om 10.00u met de officiële opening. De eerste wedstrijden beginnen om 10.30u en rond 17.00u wordt de finale gespeeld. De toegang tot het complex is gratis.

Het toernooi wordt mede mogelijk gemaakt door de hoofdsponsoren Kesbeke Fijne Tafelzuren en Drukkerij Koopmans. Overige sponsoren zijn Rabobank, IJspret, HK Works, Oostwouder Events, De Zoete Inval, ‘t Zwaantje, Autospuiterij Mark van Wijk, Bandorama, Vaco, Autobedrijf Witte, Heemskerk Slootweg, Profile, Van Beem, Jurrema & Hoogenbos, Agterberg, Shuttle2Amsterdam, Silverstone, Albert Heijn en Remon van der Star.

Doordat zondag het toernooi wordt gespeeld, is een aantal thuiswedstrijden van Zwanenburg verplaatst. De wedstrijden van het eerste en tweede elftal worden op zaterdagavond 7 september om 19.00u gespeeld. De wedstrijden van de Vrouwen en van de JO17-1 worden bij de tegenstander gespeeld. De wedstrijd van de JO19-1 is verplaatst naar 10 september 19.30u.