De agenda steeds voller, het seizoen gaat weer beginnen

Het begon met de wedstrijden voor de Mid West Cup, daarna volgden de wedstrijden voor de KNVB beker en nu is ook de agenda gevuld met de wedstrijden voor de competitie. Deze week staan de eerst wedstrijden op het programma te beginnen met a.s. donderdag de wedstrijd voor de Mid West Cup in Haarlem tegen United Davo. Dinsdag 27 Augustus krijgen we voor het zelfde toernooi bezoek van RCH (de huidige club van onze voormalige trainer Mehmet Simsek). Op Zondag 01 September is er de eerste KNVB bekerstrijd in en tegen Heemstede, later gevolgd door wedstrijden tegen OSC en ZSGOWMS.

De competitie start op 22 September met een thuiswedstrijd tegen het Beverwijkse de Kennemers. Hierna volgt het begin van onze reis door de kop van Zuid Holland. Op 29 September zijn we in Roelofsarendsveen op bezoek bij WVC. Waarna op 06 Oktober de eerste Haarlemmermeerse derby volgt tegen Spaarnwoude.

André Hoogland