Spelregelbewijs 2019-2020

KNVB scheidsrechter

Met ingang van het seizoen 2014-2015 moeten junioren (meisjes en jongens) in het bezit zijn van een spelregelbewijs.

Waarom het spelregelbewijs?

Een spelregelbewijs maakt voetballers van jongs af vertrouwd met de regels en geeft hen inzicht- én begrip voor beslissingen van de scheidsrechter. Daarnaast zorgt het kennen van de regels voor een sportiever spel, waarbij het juist toepassen van de regels ook nog eens zorgt dat je als team meer kans maakt om te winnen.
Spelers met geboortejaar 2002 moeten vòòr 1 september a.s. hun best doen om het spelregelbewijs te halen.
Alle info staat op www.voetbalmasterz.nl. Hier staat o.a. dat je 5 levels moet halen, voordat je met de eindtoets kunt beginnen.

Wat heb je nodig om je eigen account te maken? Dat is je relatiecode (lidnummer) en de activatiecode. Zijn op te vragen bij Rien Kruijt: rienkruyt@hotmail.com
Als je na 1 september a.s. een wedstrijd speelt zonder spelregelbewijs krijg je een aantekening (ook te lezen als “overtreding”)
Bij de 6e overtreding volgt er een straf in de vorm van een boete van € 200,00 en 4 wedstrijden schorsing, waarvan 2 voorwaardelijk.

Laat het niet zover komen en ga zo snel mogelijk aan de slag. Zoek desnoods iemand die je kan helpen of doe het in samenwerking met je teamgenoten. Ga naar www.voetbalmasterz.nl en lees alle info die met het spelregelbewijs te maken heeft.

De volgende junioren met geboortejaar 2002 dienen (als het even kan) vòòr 1 september het spelregelbewijs te halen:
Jesper Ackers, Bas Dunselman, Anouk Griffioen, Geraldo Hadders, Daan van den Handel, Frank Hoogendijk, Timo Klomp, Mark Koenen, Firdaouss Kotar-Chouaiby, Yasmina Kotar-Chouaiby, Semi Mezioud, Darian Mul, Madelein Nuis, Maarten Rijper, Jorn de Vente, Beau Vonk, Aaron de Vries en Zoe Zwarts.