De vooruitblik voor zondag 7 april

Vooruitblik

Na het vrije weekend van 31 maart mogen de spelers van Zwanenburg zondag weer het veld op. We beginnen nu aan het laatste deel van de competitie en er volgen nog 6 wedstrijden.
Rechtstreekse degradatie is niet aan de orde, maar het zou mooi zijn als we gewoon rustig de zomer in kunnen.
De wedstrijd tegen VSV gaf zeer zeker een goed gevoel. De strijdlust was er en met het spelsysteem moet er meer mogelijk zijn. Natuurlijk zijn we daarbij afhankelijk van de andere ploegen. Als die geen punten gaan morsen, blijft alleen de nacompetitie over.
In de vorige competitieronde was het “de grote gelijkspel dag”. Maar ook onze directe belagers behoorden tot die groep, dus had Zwanenburg er geen profijt van.
Bovenin blijven HBC en DCG de dienst uitmaken en dus gaat het aanstaande zondag de dag van de waarheid worden. Op sportpark Ookmeer gaat in ieder geval een leuke wedstrijd komen. Voor onze boys zal het geen eenvoudige middag worden. De uitwedstrijd bij ZSGOWMS liet een beeld achter van kansjes, maar ook een erg “spielerisch” ZSGOWMS. De ploeg had eigenlijk met iets meer effectiviteit een ruimere overwinning kunnen behalen. Het was echter grotendeel een NV ”Ik doe het Zelf”.
Dat mag zondag natuurlijk ook en dan willen wij de punten wel hebben. We gaan het zien.
De uitslagen van de vorige speelronde staan hieronder op een rijtje.
De uitslagen van zondag 24 maart:
Bloemendaal – VVH Velserbroek 0-0
Diemen – Alliance ’22 1-1
HBC – De Meer 4-2
IVV – Real Sranang n.v.t.
Sp. Martinus – DCG 0-1
VSV – Zwanenburg 0-0
ZSGOWMS – SV Ouderkerk 2-2
En op zondag 31 maart was er een inhaal wedstrijd tussen VSV en Alliance ’22. De uitslag was ook hier 0-0.

Het komend weekend zijn er weer de volgende wedstrijden in de 3e klasse C.
Alliance’22 – IVV 2
DCG – HBC 3
Ouderkerk – Bloemendaal 1
Real Sranang – De Meer n.v.t.
VSV – Sp. Martinus 2
VVH/Velserbroek – Diemen 1
Zwanenburg – ZSGOWMS 2

Aanstaande zondag een thuiswedstrijd tegen ZSGOWMS.
Plaats van handeling: Populierenlaan Zwanenburg
De wedstrijd begint om 14.00 en staat onder leiding van scheidsrechter …………………
De pupil van de week is Nathan Wind
Wij zien u zondag weer graag