De Vooruitblik voor 17 maart

Vooruitblik

Wat gaan we er nu nog over vertellen. Een “one-liner” die velen van u waarschijnlijk na afgelopen zondag in het hoofd hebben. Menig volger van Zwanenburg stelde mij zondag ook de vraag. Wat ga je hier nu van maken ? U heeft de resultaten gezien.
Maar er kon niet worden gesproken van een goede zondag.
Onze trainer sprak over het missen van inspiratie, maar als kritische volger zou ik zeggen dat er geen team op het veld stond. Het werk werd over gelaten aan een paar werkers.
Daar is echter nog nooit een punt mee binnen gehaald. Ook een wonderdokter of wereldcoach zal daar geen wonderen mee gaan verrichten. Dat maakt het allemaal erg lastig. We komen namelijk niet dichter in de buurt van de concurrenten.
Het is duidelijk dat Real Sranang niet meer in het veld gaat komen, maar hoe nu verder ?
We staan op plek 13 en onze komende tegenstander zal ons aanstaande zondag weinig gaan gunnen. In de voorspellingen staan de staartploegen ook niet direct op winst, maar veel wijzer worden we daar niet van. Als we dan ook nog een groot aantal spelers missen door blessures en schorsingen i.v.m. een maximaal aantal gele kaarten, weet iedereen direct dat het een leuke zondag gaat worden. Laten we hopen dat de tegenstander niet met scherp schiet en de beschikbare spelers er 200% energie in willen gaan steken.
De uitslagen van zondag 10 maart staan hier onder en daar valt natuurlijk op dat IVV een beetje uit de toon valt. Vorige week gelijk en ook daarvoor al niet de volledige punten.
De strijd bovenin blijft dus gaan tussen DCG en HBC.
De uitslagen op een rijtje:
Bloemendaal – DCG 0-0
Ouderkerk – VVH/Velserbroek 2-3
Diemen – HBC 1-3
Sp. Martinus – IVV 1-1
VSV – Alliance ’22 afg.
ZSGO – Real Sranang afg.
Zwanenburg – de Meer 1-4

Het komend weekend zijn er dus de volgende wedstrijden in de 3e klasse C en de voorspellingen zijn.
Alliance ’22 – Ouderkerk 3
DCG – Zwanenburg 1
HBC – VSV 1
IVV – Bloemendaal 1
De Meer – Diemen 3
Real Sranang – Sp. Martinus afg.
VVH/Velserbroek – ZSGOWMS 2

Aanstaande zondag dus opnieuw een wedstrijd op Ookmeer.
De wedstrijd begint om 14.00
Wij zien u zondag weer graag