vv Zwanenburg 1

De vooruitblik voor zondag 10 februari

Vooruitblik

Zondag 3 februari was niet echt een fijne dag. Als supporter van Zwanenburg is het leven niet al te vrolijk. Het weer was niet eens slecht en er waren veel supporters van Zwanenburg aanwezig in Velserbroek, maar de wedstrijd gaf niet veel reden tot vrolijkheid. Een kansloze nederlaag en het is dat Real Sranang volledig de weg kwijt is en daar nog enige hoop uit kan worden geput. Voor Zwanenburg wordt het echter steeds moeilijker om de vorm te vinden en punten te pakken. Als dan ook nog eens de ziekenboeg weer helemaal vol loopt met spelers uit de voorste linie is het humeur helemaal somber.
Volgens insiders degradeert er maar 1 ploeg rechtstreeks en de andere ploegen onder de streep, moeten nacompetitie spelen. Daar moeten we dan maar op vertrouwen en verder moeten we proberen het van de zonnige kant te blijven bekijken.

Hieronder de uitslagen op een rij:
Alliance ’22 – ZSGOWMS 0-4
DCG – VSV 2-2
HBC – Sp. Martinus 0-0
De Meer – IVV 1-2
Ouderkerk – Diemen 0-2
Real Sranang – Bloemendaal 0-7
VVH/Velserbroek – Zwanenburg 4-1

Het komend weekend een volledig programma met een heleboel interessante duels. Alle ploegen die bovenin meedraaien(vet gedrukt) hebben een tegenstander die te verslaan is en dus blijft het bovenin behoorlijk spannend. Voor de onderste plekken moet de wedstrijd van Real Sranang worden gevolgd en dan moet ons ‘vlaggenschip’ de belofte van de man of the match van vorige week, Jordy Vierbergen, waarmaken en punten pakken
Bloemendaal – De Meer 3
DCG – Ouderkerk 1
IVV – VVH/Velserbroek 1
Sp. Martinus – Diemen 1
VSV – Real Sranang 1
ZSGOWMS – HBC 2
Zwanenburg – Alliance’22 1

Een thuiswedstrijd aan de Populierenlaan tegen een ploeg, die in de 1e wedstrijd van het seizoen, duidelijk sterker en slimmer speelde. Maar er zijn in Zwanenburg broodnodig punten nodig en dus zal het team vol gas moeten geven.
Onze pupil van de week is Kyano den Rooijen, de kleinzoon van Arie Bliek. We wensen hem een fijne middag en natuurlijk veel plezier bij de wedstrijd.
De scheidsrechter van dienst is dhr. R Mulder en de wedstrijd begint om 14.00 uur. Tot ziens.