Pol Totaalbouw Oliebollentoernooi groot succes

Oliebollentoernooi 2018

Gisteren is voor de tweede keer het Oliebollentoernooi gespeeld. Ruim 100 leden hebben meegedaan. Van jong tot oud. We zijn in de ochtend begonnen met de mini’s, de O8 en O9. Zij speelden op kleine veldjes 3 tegen 3. Superleuk om te zien! Na de lunch was het de beurt aan de jongens en meiden van de O10 t/m O13. Ondanks soms het grote leeftijdsverschil werden hier ook hartstikke leuke wedstrijden gespeeld.

De middag werd afgesloten door de heren van de O15 en O17. Het was voor sommigen even wennen om met een plofbal te spelen maar ook hier gave wedstrijden op het scherpst van de snede.

‘s Avonds was het de beurt aan de senioren. Zeven teams traden aan in de Emergohal. Alle teams speelden 6 wedstrijden van 15 minuten. Dat was pittig maar de laatste wedstrijd was toevallig een soort finale. Na een 4-1 achterstand tegen de jonkies van het 4e won het team Wesside, met een mix van de selectie de wedstrijd met 5-4. Dit betekende een prolongatie van de titel voor dit team.

Wij danken onze hoofdsponsor Pol Totaalbouw en alle overige sponsoren, de organisatie en de vele vrijwilligers dat zij dit leuke evenement weer hebben mogelijk gemaakt.

Overige sponsoren zijn:

Autospuiterij Mark van Wijk