vv Zwanenburg 1

De vooruitblik voor zondag 9 december

Vooruitblik

Zondag 2 december was een heerlijke zondag voor een ieder die Zwanenburg in het hart heeft gesloten en ook nog eens supporter is van Ajax of Feyenoord. Het eten en alles wat er nog meer voorbij is gekomen, moet heerlijk hebben gesmaakt.
Voor ons als volgers van het vlaggenschip van Zwanenburg was de verrassing groot dat de ploeg van onze trainer Mehmet Simsek na een heerlijke wedstrijd met een punt uit Amstelveen vertrok en Sp. Martinus met een kater achter werd gelaten.
Komende zondag moet dat goede gevoel een vervolg krijgen in het rode lantaarn duel tegen Bloemendaal en misschien kunnen we dan ook in de laatste wedstrijd voor de winterstop nog een mooi resultaat boeken, als we op bezoek gaan bij ZSGOWMS op sportpark Ookmeer.

In de competitieronde van het afgelopen weekend konden we nog meer bijzondere uitslagen noteren. Zo versloeg Diemen het Amsterdamse ZSGOWMS en moest ook IVV de punten inleveren tegen DCG. Ook VVH/Velserbroek heeft de smaak te pakken en veroverde weer 3 punten bij Real Sranang. De afsluitende zin van vorige week kan ik nog een keer herhalen. Want gelukkig staan de staartploegen nog steeds redelijk dicht bij elkaar.

De uitslagen op een rijtje:
Bloemendaal VSV 0-0
Diemen ZSGOWMS 2-0
HBC Alliance’22 4-1
IVV DCG 1-2
De Meer Ouderkerk 0-4
Real Sranang VVH/Velserbroek 0-3
Sporting Martinus Zwanenburg 1-1

Het komend weekend zijn er de volgende wedstrijden in de 3e klasse C en de voorspellingen zijn.
Alliance’22 – De Meer 1
DCG – Diemen 1
Ouderkerk – IVV 2
Real Sranang – HBC 2